Inlägg från: Joddan |Visa alla inlägg
  • Joddan
    straw2008 skrev 2010-07-08 18:20:42 följande:

Tillbehör till cam o bee till halva priset i heron city, åkpåsar fanns alla färger incl paul frank har jag för mig o babynest till bee. Även resväskan fanns till halva priset.

Fast vem vill ha gamla åkpåsen nu när nya finns liksom....

*like*
    Silas 2009-03-03 minigard.blogspot.se
  • Joddan

Jag bytte från Cam till Bee för sonen sov inget bra i cameleon... Sedan till UJ i vintras och nu en Bee+ som han helt klart sover bäst i. På rygg och mage eller sidan allt går!

• Joddan

Nkar p&t mjuklift i nya Bee? Bee cocoonen är minimal om jag får säga nått. Är det bottenplatta i nya coconen? Är det de i p&t??? Jag en vän som får bebis när dottern är 2,5 år och vill ha stå bräda och när dottern aka sova sin timma på dagen lägga ner mjukliftwb ta bebis i sjal och så får stora barnet sova en stund i vagnen .

• Joddan
    tildasplace skrev 2010-07-20 21:27:10 följande:
    det blev en petunia till mig idag =), 70% rabatt på NK.
    What!!! Vilka finns kvar!?!? Måste dit!
  • Joddan

Ingen som vet vilka petunior som finns kvar på nk? Tänkte springa dit på lunchen men vill veta om det är värt det för är lite kräsen om färgen

• Joddan

Blivit med Petunia idag! En turkos/khaki från nk 70%! Fanns en till tourning tout fast brun botten med Rosa tryck.
    Den turkos khaki blir superfint till min helsvart Bee+ och ett nyinhandlat khaki-parasoll...

Men de var rätt otrevliga på NK. bad om alla fyra fästen till parasollet men hon sa bestämt attdr bara ingick två men jag får köpa extra om jag ville?
    Mina andra parasoll har fått alla fästen...?

• Joddan
    mallan brallan skrev 2010-07-23 22:58:54 följande:
    Jag blev lika paff  häromdan när jag köpte mig ett parasoll.
    Men kolla man instruktionsboken som följde med så följer bara
    ett stort Bee fäste och ett stort Cam fäste med.

- Skumt tyckte jag.
    Fick ingen instruktionsbok Skrikandes.
    Tur att man har haft ett o annat parasoll tidigare och vet hur man gör
Svar på tråden Bugaboo-tråd nr 21