Bugaboo-tråd nr 21
Jag bara spånar än så länge. Hade dock inte tänkt ha sele på den, eftersom min 3-åring ändå inte använder den längre. Jag har redan ett par rätt slitna sitt-delar, men eftersom det är de enda jag har så vill jag inte gärna kassera dem. Får väl kanske leta efter en i fint skick istället, så får jag plocka isär en av dem jag har om jag hittar någon.
Ny lärdom sedan igår: Tvätta inte Cam-sittdelen i min lilla tvättmaskin. Den körde hela programmet o.k., men eftersom det inte fanns tillräckligt med plats för sittdelen att röra sig ordentligt (antar jag), så lyckades den inte arbeta ur tvättmedlet. Hoppas att det finns tid i kvarterstvättstugan. (Våra lägenheter (hyresrätter) har egna tvättmaskiner, men det finns också en gemensam tvättstuga med grovtvätt. Himla bra faktiskt.)
Någon som vet någonting om Babyrevolution på Kungsholmen? Har de bra saker? De har erbjudande på groupon just nu: http://www.groupon.se/deals/stockholm/BabyRevolution/365456/.NbvcRT
(Sorry, säg till om ni tycker att jag tipsar för mycket om de här erbjudandena, men jag tycker verkligen att de är värda att titta på, när man får 600 kr märkesgrejer för 200 kr!)