• B l o n d i e

Ska köpa studsmatta, behöver tips!

Ska köpa en sån vanlig, stor studsmatta med skyddsnät, behöver tips på vart jag ska vända mig. Vill inte ha nån budgetmodell men inte den dyraste på marknaden heller. Vart har ni köpt eran och hur nöjda är ni?

TACK!

• Svar på tråden Ska köpa studsmatta, behöver tips!
  • B l o n d i e

Dessa finns ju för fan i varenda trädgård nästan, NÅGON måste väl veta vart de köpt sin??

• annawall

Hehe! Har sett att de funnits på bensinmackar, under sommarhalvåret. Kanske kan du ringa runt till några mackar? Tror nog att de flesta håller rätt bra, svenska säkerhetskrav är ju rätt stora. Har även sett på Toys are US.

• B l o n d i e

Tack, vet att de finns lite överallt men är intresserad av att veta om folk är nöjda osv, vilken prisklass man ska välja. Vågar man köpa en för 2000 till exempel, eller måste man satsa på en för 4000 för att få en bra?

• JWM

barnens hus
    toy´s r us

vi har en för 2000 kr i mellanstorlek som räcker bra

sköt den väl så räcker den länge

• viseversa

Kan du inte satsa på något annat? Vet du hur många allvarliga olyckor som har hänt på dessa studsmattor?

• B l o n d i e
    viseversa skrev 2010-03-10 08:19:51 följande:
    Kan du inte satsa på något annat? Vet du hur många allvarliga olyckor som har hänt på dessa studsmattor?
    Gammal föråldrad myt, det är farligare att cykla än att studsa, googla så får du se.
  • viseversa
    B l o n d i e skrev 2010-03-10 08:38:47 följande:
    Gammal föråldrad myt, det är farligare att cykla än att studsa, googla så får du se.
    Ja du gör ju som du vill. Jag hade iallafall inte köpt en sån. Dom är ju livsfarliga!
  • B l o n d i e
    viseversa skrev 2010-03-10 08:41:43 följande:
    Ja du gör ju som du vill. Jag hade iallafall inte köpt en sån. Dom är ju livsfarliga!
    Hahaha så dina barn får inte cykla heller?
    Vad med att bada? Det är större risk att dö av drukning! Uuuuuu läskigt!
  • La Lola
    viseversa skrev 2010-03-10 08:41:43 följande:
    Livsfarliga?
    Har nån dött av att hoppa i en sån alltså?

Jag trodde man bara riskerade att bryta nån arm eller ben....
    *mamma till Alma 9 år och Hedda född 13 mars-09*
  • La Lola

Här ska vi oxå köpa stundsmatta!

Vi kikade på de på Barnens Hus i fjol. Fick dock aldrig tummen ur o köpte nån....

*mamma till Alma 9 år och Hedda född 13 mars-09*
Svar på tråden Ska köpa studsmatta, behöver tips!