Inlägg från: lindaothomas |Visa alla inlägg
  • lindaothomas

Cerclage?

WARIS.
    Skönt att de äntligen är cerklage dags!
    De e nära nu!
    Ja låg kvar över natten. Fick brikanyl dropp hela dagen och natten hade jätteont.. Mensverk o sammandragningar.. Men de släppte efter sen på förmiddagen dagen efter och då åkte vi hem o vilade!

Ja har köpt allt på nätet.. Alla julklappar. Har sagt att de som vill ha får önska sig så för annars blir de inget :) hehe
    Smidigt!!

• lindaothomas

Va inne på koll av tappen igår. Och va nästan öppen hela vägen ner till cerklaget. Lite stängt innan cerklaget! Så de e väl en tidsfråga innan bebis kommer nu..
    Vi hoppas de går över nyår iaf så hon blir en 2014 bebis! V 26+4 idag.
    Alla dagar är värdefulla!

Hoppas ni mår bra!

• lindaothomas

Giggle:
    Ja har i princip bara legat hela tiden sen v 13.. Nån dag har ja lagat snabbmat och så typ men
    Vi pratar inte långa stunder uppe.

Läkaren vill att ja ska röra mig fast ja är öppen men ja vågar inte de. Tycker inte det är värt de.. Ska ligga blixt stilla fram över nyåret och hoppas lilla tjejen är kvar över dess minst! Känns asa jobbigt att de är såhär fast ja legat och har cerklaget.
    Fattar inte va ja gjort för fel :(
    Blir sååå ledsen.. :(

Hur mår din lilla giggle?

• lindaothomas

Giggle.
    Läkaren min säger att de som är öppet är öppet. De kan återslutas för stunden om ja är lugn men öppnas direkt om ja anstränger mig på minsta sett. Så bättre kan de inte bli säger han.
    Bara lika och sämre.. :(
    Konstigt att de säger olika. :/

Men ligger här helt blixt stilla iaf och hoppas på att inget drar igång före nyår iaf. Det är första steget och målet. Hoppas Hoppas!
    Vill så gärna beställa vagnen och köpa babyskydd och så.
    Våga njuta. :(

Va betyder att du hade funnelling?

Min tapp va ca 3 cm lång och stängd nån mm/några mm innan cerklaget sitter annars är ja öppen hela vägen upp :(
    Ja ligger med och äter. Sitter aldrig upp förutom när vi ska till läkaren, men då ligger ja så mycket som går i bilen med Sätet. :/

Mysigt med eran son

• lindaothomas

WARIS.
    Verkligen.. Tiden går ju ändå fort!

Alltså måste ju ja inte ha nån funnelling om ja fattar rätt? Eftersom ja öppnat min ovanför cerklaget.
    Öppet från längst upp till nästan cerklaget..
    Eller fattar ja fel?

Skönt imorn med op. För de va Väl imorn ?

Kram Linda

• lindaothomas

WARIS.

Okej då förstår ja.. :)

Är du nervös inför imorn? De kommer gå så bra :) vet du vilken tid?

Vi vill att våran bebis ska sova i egen säng. Tycker de e lite läskigt att ha bebisen hos sig om man snurrar runt och har sig. Men visst e de säkert mysigt med :)

• lindaothomas

WARIS.,

Klart de kommer gå bra. Men man e ju alltid nervös inför ingrepp över huvudtaget..
    Kommer gå galant! :) de hoppas vi på!
    Ta hand om dig.
    Uppdatera gärna så snart du kan sen!
    Skickar många tankar :)

Mysigt!!! :) finns de så stora sängar? :)

Kram

• lindaothomas

Sara dk..
    Visst e de stormigt... Vi har fått nästa 2 dm snö idag. Men fint är de att kolla ut :) när man ligger hör i sängen å gosar med täcket :) haha!

Älskar snö så länge de inte är blask!

Tack för fina ord!

• lindaothomas

WARIS...

Gu va skönt att allt gått bra!
    Fick du bricanyl dropp?
    Har du haft nått ont? Sa de nått om tapp eller så?

Hoppas du får komma hem snart!
    Stor kram

Svar på tråden Cerclage?