Cerclage?
Har inte gjort mer än o städa huset o boat o sånt i huset. Hade tänkt o greja idag i mammas hus, men jag har faktiskt inte orkat...
Misc: Inget på G här... Härligt med 28 veckor!! Jag tror du kommer gå till v36 =).
Tänker tillbaka på de nätterna jag trodde att förlossningen var på G när det absolut inte fick ske. Tänker på all oro man haft och så sitter man här i v38+3 en vecka utan cerklage och väntar på att det ska sätta igång. Livet är bra konstigt!
Plupp: Ruva på det kommer gå bra ska du se.
Frugan: Ett av tecknen på att en förlossning är på G kan vara just att man får diarre. Annars kan ju en magsjuka också trigga igång den. Min mage är också mjuk upp till och hårdare ner till.
Me on fire: Jag har gått upp 14kg när jag väntade min dotter så gick jag upp 7kg så vilan har gjort sitt =).
Var hos BM igår bebis har nu ätit upp sig så hon följer inte sin kurva längre utan har plussat lite där. Jag har också mensvärk som kommer och går har iförsig haft det hela graviditeten men nu har de ökat. Härom natten hade jag onda sammandragningar men det var inga problem att somna och nu är de borta.
Min BM sa att nästa besök som är om 9 dagar så ska hon kolla hur det står till där inne och se om hon kunde få igång något. Vet inte om hon tänkte på hinnsvepning.
Kan få världens svidningar inne i slidan =). Lokaliserar detta till tappen. Någon som vet vad som händer? Inga små ilningar utan de får mig att hoppa till.
Jag har funderat på en sak. Det här med att jag var öppen en cm. Läkaren kände med fingrarna men hur kom han in med dem är inte tappen i vägen eller är den också utplånad?