snalmums skrev 2011-06-28 20:05:53 följande:
här är det bra, men börjar bli sjukt trött och börjar samla på mig massa vätska nu. ont i handleder och känner mig klumpig, svettas för ingenting typ! phu för värmen!!!!
varit på kontroll idag och allt såg bra ut, skönt det! började planera inför allt som ska komma nu framöver. kontroll om 2v om h*n inte lagt sig till rätta innan v 36, kommer dom göra ett vändningsförsök. sen v37 blir det klippning... oh vad jag inser nu hur kort tid det är kvar. 1 månad och 2v!
nästa graviditet VILL jag INTE vara gravid under sommaren fy bubblan vad jobbigt det är.
hur mår alla andra? Issen hur går det för dig? är bebisen kvar i magen ff?
Jag är här inne och läser nästan varje dag men orkar sällan skriva, Tycker det är jobbigt att skriva på mobilen och datorn är nästan aldrig på så jag är i bakgrunden och kikar ;)) Bebis är kvar i magen trots att jag numer gör ALLT som jag gjort innan cerklaget! Jag tom bär kassar, sonen mm men igår var jag på koll av cerklaget och det sjukaste är att det sitter där det satt sist, alltså fint på sin plats! Är i v 33+4 nu så känns inte läskigt på något vis att leva igen utan skulle snarare vara skönt på sätt och vis om bebis kunde komma nu! Har idag haft en aning mer sm så vi ffår väl se om det sätter igång snart! ÄVi är såå grymt redo för att träffa våran lilla bebeis här hemma nu!