• Luscinia

Glada sidan 7

Så var det dags för en ny tråd!

Nu fortsätter tråden för oss som vill dela med oss av glada nyheter i adoptionsvärlden!

Länk till de förra "Glada sidan"
    www.familjeliv.se/Forum-13-253/m35605475.html

www.familjeliv.se/Forum-13-253/m38706225.html
    www.familjeliv.se/Forum-13-253/m44353329.html
    www.familjeliv.se/Forum-13-253/m46867967.html
    www.familjeliv.se/Forum-13-253/m41888504.html

www.familjeliv.se/Forum-13-253/m49125371.html

• Svar på tråden Glada sidan 7
  • Nånting

Visst är det väl så att den här tråden startade nån gång för längesedan för att försöka se de små ljusglimtarna i den annars rätt snåriga och ibland tunga adoptionsprocessen? Nu tycker jag det behövs lite positiva tillrop här. Bidra med det lilla eller stora. Vi behöver mer solsken.

Mitt bidrag blir att de flesta rättningar i första delen av papperssamlandet blir klar i morgon. Ett litet positivt steg på vägen mot barn.

• Zabka

Bra initiativ ingenting! Vad härligt att det går framåt!!

Jag har tyvärr inget glatt att bidra med. Nu har vi väntat 10 månader i landet och den bästa julklappen som vi kan få är samtalet med stort S Och så hoppas jag såklart på massor av BB till alla vänner och andra väntande.

• gottelina

Jag kan bidra! Vi har precis fått besked på att bekräfta vår resa. Nästa helg åker vi till Kina för att möta vår son!

• Nånting
    gottelina skrev 2011-11-30 17:43:20 följande:
    Jag kan bidra! Vi har precis fått besked på att bekräfta vår resa. Nästa helg åker vi till Kina för att möta vår son!
    Wow! Det var stor glädje det!
  • Qermit

Grattis Ingenting och Gottelina! Fantastiska nyheter av olik art.

Jag har heller inget glatt att berätta, mer än att det känns rätt ok just nu.

• dubbelmamma0310

Idag går sista medgivandet, fotoalbumet och snuttefiltsnallen med kurirpost till Indien! Allt enligt planerna än så länge!

• Qermit
    dubbelmamma0310 skrev 2011-11-30 19:04:45 följande:
    Idag går sista medgivandet, fotoalbumet och snuttefiltsnallen med kurirpost till Indien! Allt enligt planerna än så länge!
    Jippie! Nu väntar ni barn "på riktigt".
  • Helle68

Grattis till er alla tre! Det gäller verkligen att fira både stora och små steg i den här långa och osäkra processen.

• Emeli
    Ålen returns skrev 2011-10-07 09:59:35 följande:
    Jag är glad för att vi äntligen, 11 månader senare än tänkt, är hemma med vår son <3!!! Glad är väl egentligen en grav underdrift. Det finns inte ord nog att beskriva den underbara lycka vi känner. Trevlig helg till alla och en extra kram till alla er som väntar.
    Grattis Ålen! Äntligen. Jag belv så glad av att läsa att ni äntligen har fått varandra att tårarna började rinna. Det finns inte ord för att beskriva vad jag känner. Lycka till! {#emotions_dlg.flower}
Svar på tråden Glada sidan 7