• Anonym (busfrö)

Onani: när, var & hur?

Är lite nyfiken på hur det står till här på onanifronten och återupplivar en gammal klassiker...

Gillar att onanera och vill gärna höra lite om era "senaste" erfarenheter.
    Ställer några helt oseriösa frågor som ni gärna får svara på. Vi kanske kan hitta en trend.

När onanerade du senast?

Var onanerade du senast?

Hur onanerade du senast?

Är du man eller kvinna, ålder, familjestuation?

• Svar på tråden Onani: när, var & hur?
  • Patrik 41

Är lite nyfiken på hur det står till här på onanifronten och återupplivar en gammal klassiker...

Ställer några helt oseriösa frågor som ni gärna får svara på. Vi kanske kan hitta en trend.

När onanerade du senast?

strax

Var onanerade du senast?

på jobbet

Hur onanerade du senast?

igår kväll

Man 41, sambo

• Pentra

När onanerade du senast?
    För en stund sedan.

Var onanerade du senast?

Jag hade smygsurfat på jobbet och varit inne och läst i någons dagbok på BC. Jag blev så kåt att jag kände mig tvungen att smita ut på jobbtoan för att ge mig en orgasm. Tungan ute

Hur onanerade du senast?
    Med mina fingrar mjukt roterande över min känsliga klitta och samtidigt som jag rytmiskt rullade runt mina höfter... 

Pentra: Kvinna, 44 år, sambo och fyra barn varav två stadigt boende hemma.

Kåt fortfarande... Tungan ute

Men jag är fortfarande kåt…

• Patrik 41
    Pentra skrev 2012-04-18 14:16:57 följande:
    När onanerade du senast?

För en stund sedan.

Var onanerade du senast?Jag hade smygsurfat på jobbet och varit inne och läst i någons dagbok på BC. Jag blev så kåt att jag kände mig tvungen att smita ut på jobbtoan för att ge mig en orgasm. Hur onanerade du senast?

Med mina fingrar mjukt roterande över min känsliga klitta och samtidigt som jag rytmiskt rullade runt mina höfter... 

Kåt fortfarande...   Men jag är fortfarande kåt?

Du kan verkligen göra en kåt! Kolla din inkorg!
  • Anonym
    Patrik 41 skrev 2012-04-18 14:27:24 följande:
    Du kan verkligen göra en kåt! Kolla din inkorg!
    Undra vad din sambo gillar ditt raggande...desperata sate!
  • Anonym
    Patrik 41 skrev 2012-04-18 14:03:58 följande:

När onanerade du senast?
    strax
    Var onanerade du senast?
    på jobbet
    Hur onanerade du senast?
    igår kväll
    Man 41, sambo
    Ständigt denna Patrik41 som äcklar sej! Du skickar snusk-mejl till okända tjejer här på FL, undrar vad det är för folk som går på ditt snack?
  • Janice01
    Pentra skrev 2012-04-18 14:16:57 följande:
    När onanerade du senast?
    För en stund sedan.

Var onanerade du senast?

Jag hade smygsurfat på jobbet och varit inne och läst i någons dagbok på BC. Jag blev så kåt att jag kände mig tvungen att smita ut på jobbtoan för att ge mig en orgasm. Tungan ute

Hur onanerade du senast?

Kåt fortfarande... Tungan ute

Men jag är fortfarande kåt…

Di kan ju inte vara klok! Som IT-ingenjör vet jag att allt som surfas på jobbet loggas, vet själv hur skoj det är som IT-ansvarig att kolla vad tjejerna surfar på..... Håller du dej inte väl med dessa så kan dom läcka det till din chef. Det händer även att avd-chefer ber att få ut listor på vad deras understälda surfar på. Tänk dej för!!!!
  • Patrik 41
    Anonym skrev 2012-04-19 08:26:10 följande:
    Ständigt denna Patrik41 som äcklar sej! Du skickar snusk-mejl till okända tjejer här på FL, undrar vad det är för folk som går på ditt snack?

Finns faktiskt tjejer som gillar bus på mail och telefon. Smaken är olika. Har fått flera svar = vi hade det skönt!
  • Janice01
    Patrik 41 skrev 2012-04-19 08:37:05 följande:
    Finns faktiskt tjejer som gillar bus på mail och telefon. Smaken är olika. Har fått flera svar = vi hade det skönt!
    Jag och det flesta andra tycker bara att du är desperat...
    Vi har en privat tråd där ni som skickar privata snusk-mess till okända tjejer diskuteras. Du skulle bara veta vad vi skriver om dej!
  • Patrik 41

Puss! Ska lägga ner nu! Mitt sista inlägg så slipper ni mig nu!

• Pentra
    Janice01 skrev 2012-04-19 08:29:36 följande:
    Di kan ju inte vara klok! Som IT-ingenjör vet jag att allt som surfas på jobbet loggas, vet själv hur skoj det är som IT-ansvarig att kolla vad tjejerna surfar på..... Håller du dej inte väl med dessa så kan dom läcka det till din chef. Det händer även att avd-chefer ber att få ut listor på vad deras understälda surfar på. Tänk dej för!!!!
    Hur korkad och outbildad tror du jag är egentligen???!!! Förvånad Du som IT-ingenjör borde verkligen känna till och själv kunna tänka ut att jag jag med största sannolikhet använder min egen mobiltelefon för ändamålet isf. Naturligtvis så använde jag alltså min privata mobiltelefon...

/Pentra
Svar på tråden Onani: när, var & hur?