• Anonym (busfrö)

Onani: när, var & hur?

Är lite nyfiken på hur det står till här på onanifronten och återupplivar en gammal klassiker...

Gillar att onanera och vill gärna höra lite om era "senaste" erfarenheter.
    Ställer några helt oseriösa frågor som ni gärna får svara på. Vi kanske kan hitta en trend.

När onanerade du senast?

Var onanerade du senast?

Hur onanerade du senast?

Är du man eller kvinna, ålder, familjestuation?

• Svar på tråden Onani: när, var & hur?
  • Anonym (Man 46)

I söndags i badrummet, hade en buttplugg inne samtidigt, fantiserade om en granne, ja sprutade mycket. Jag är gift, var hemma själv.

• Anonym (Utforska)

Det blev en skön stund ikväll, där även rumpan fick vara med.

• Emmca

Igår kväll. Började med fingrar men slutade med rabbit. Allt i sängen innan jag skulle sova. Singel.

• Kille36
    Emmca skrev 2019-12-11 07:22:46 följande:

Igår kväll. Började med fingrar men slutade med rabbit. Allt i sängen innan jag skulle sova. Singel.

Du somnade därefter väldigt gott förmodar jag
  • Fritz08

Nyss

På arbetet

Beställde en fleshlight och blev kåt som fan

Har aldrig testat en sådan leksak

Är gift men utan ett fungerande sexliv som vi nu ska starta igen

Hustrun och jag har nu köpt varsin leksak som vi tänker använda på varandra. Har gjort så förr och vi vet att vi tycker om det

• Gaskarl
    Emmca skrev 2019-12-11 07:22:46 följande:

Vi kunde gjort varandra sällskap, gjorde detsamma, - rabbit.
  • Anonym (Camilla)

Hej heter camilla är fyllig tej som går i string å hipster strumpbyxor å linne bara å jag går i super super push bh jag har en dildo i röven fittan samt vill bli gravid jag pullar nu på mitt jobb

• Anonym (Skalman)
    Anonym (Camilla) skrev 2019-12-12 10:35:14 följande:

Hej heter camilla är fyllig tej som går i string å hipster strumpbyxor å linne bara å jag går i super super push bh jag har en dildo i röven fittan samt vill bli gravid jag pullar nu på mitt jobb

Hahaha galet! Aja själv har jag ett ganska hektiskt schema så det blev en kort session på E20 på vägen hem. Vilken puls!
  • Anonym (Utforska)

Ligger i sängen och tänkte att rumpan skulle få vara med i dagens onani. vi får väl se vad som händer...

Hoppas på en skön orgasm allafall.

• Gaskarl
    Anonym (Utforska) skrev 2020-06-09 17:06:36 följande:

Ligger i sängen och tänkte att rumpan skulle få vara med i dagens onani. vi får väl se vad som händer...

Hoppas på en skön orgasm allafall.

Lust med skrivsällis?
Svar på tråden Onani: när, var & hur?