• Anonym (busfrö)

Onani: när, var & hur?

Är lite nyfiken på hur det står till här på onanifronten och återupplivar en gammal klassiker...

Gillar att onanera och vill gärna höra lite om era "senaste" erfarenheter.
    Ställer några helt oseriösa frågor som ni gärna får svara på. Vi kanske kan hitta en trend.

När onanerade du senast?

Var onanerade du senast?

Hur onanerade du senast?

Är du man eller kvinna, ålder, familjestuation?

• Svar på tråden Onani: när, var & hur?
  • Anonym (skämsLite)

Onanerade nyss på jobbets toalett. 

Hittade ett par trosor som låg i en öppen sportbag på grannens kontor. En söt tjej i 30-års åldern. Ett par svarta spetstrosor med snigelspår i. 

Tog med mig dem till toaletten och luktade och slickade lite i dem samtidigt som jag runkade. Doftade härligt av mus och lite ny fräsch svett. Jag sprutade i trosorna, gned in sperman så det inte skulle synas så mycket och smög tillbaka trosorna in i sportbagen. 

.. och nu kom hon tillbaka från sitt möte

• Gaskarl
    Anonym (skämsLite) skrev 2019-12-05 11:26:14 följande:

Onanerade nyss på jobbets toalett. 

Hittade ett par trosor som låg i en öppen sportbag på grannens kontor. En söt tjej i 30-års åldern. Ett par svarta spetstrosor med snigelspår i. 

Tog med mig dem till toaletten och luktade och slickade lite i dem samtidigt som jag runkade. Doftade härligt av mus och lite ny fräsch svett. Jag sprutade i trosorna, gned in sperman så det inte skulle synas så mycket och smög tillbaka trosorna in i sportbagen. 

.. och nu kom hon tillbaka från sitt möte

Igår kväll, efter en dag med härliga bilder och meddelanden.. Kom hårt och skönt.
  • Gaskarl

Igår kväll, efter en dag med härliga bilder och meddelanden.. Kom hårt och skön

• Anonym (Anonym)

Hemma i soffan i måndags tror jag det var. Använde min rabbit som alltid. Kvinna 27år med sambo. 

• Anonym (Anonym kvinna)

Å, för 30 minuter sedan, i badet med duschen. Jag tänkte på en vacker man, klok, attraktiv, en kollega.

Han verkar väldigt sexuellt intresserad, kanske särskilt fokus på bröst. Jag fantiserade hur det skulle kännas för honom att ta på mina bröst. Mm...

• Mattiask
    Anonym (Anonym kvinna) skrev 2019-12-05 20:38:27 följande:

Å, för 30 minuter sedan, i badet med duschen. Jag tänkte på en vacker man, klok, attraktiv, en kollega.

Han verkar väldigt sexuellt intresserad, kanske särskilt fokus på bröst. Jag fantiserade hur det skulle kännas för honom att ta på mina bröst. Mm...

Härligt med fantasier.
  • Anonym (Anonym kvinna)
    Mattiask skrev 2019-12-05 20:48:24 följande:

Härligt med fantasier.

Mm. Kände mig nära honom då. Skulle gärna göra det i verkligheten också
  • Mattiask
    Anonym (Anonym kvinna) skrev 2019-12-05 20:57:54 följande:
    Mm. Kände mig nära honom då. Skulle gärna göra det i verkligheten också
    Härligt, har fantasier med, lust å dela? pm?
  • Anonym (Anonym kvinna)
    Mattiask skrev 2019-12-05 20:59:47 följande:

Härligt, har fantasier med, lust å dela? pm?

Kanske en annan kväll.

Har gjort mitt för ikväll.
Svar på tråden Onani: när, var & hur?