Inlägg från: HäxanSurtant3 |Visa alla inlägg
  • HäxanSurtant3

Sänk abortgränsen!

Mei skrev 2010-03-11 22:36:54 följande:
    Du har skrivit det här ett par gånger... men du har fortfarande inte lyckats förklara din tankegång. Upprepa inte. Redovisa hellre hur själva resonemanget går till mellan de gigantiska hoppen abort - Gudrun - kvinnans ställning i förhållande till mannen - våldtäkt...Jag ser fram emot att ta del av hur en sådan omvärldstolkning går till.Känner på mig att jag behöver mer sömn för att kunna avnjuta ditt svar. Godnatt alla tråddeltagare.
    Sov så gott!
    debattörer utan vettiga budskap undanbedes...
  • HäxanSurtant3
    Shadilly skrev 2010-03-11 22:32:54 följande:
    ja, jag har ofta tänkt på vägen till jobbet att hela samhället egentligen är en bunt gravida våldtäktsoffer som är underställda män, och sen lagt till ett litet sieg heil. Men ibland blir jag avbruten i mina tankar av folk som siktar på mig med bananer
    *'skrattar här så müslin flyger ur munnen* ASG
  • HäxanSurtant3
    mieitte skrev 2010-03-11 22:43:44 följande:
     Man Ska tacka Gudrun Schyman för allt tok som feminazismen har åstadkommit här på svenska marken. Det är bara att rusta för att erövra hela världen med hennes ideolgi om feminazism, Genuscerficiering mm som akadeniska världen fruktar att det ska bli till och med att fly landet!!!!
    så enligt dig är det gudruns politiska åsikter som satt griller i huvudet på alla unga kvinnor så de går och har sex,blir gravida, skyller ifrån sig på männen och säger de blivit våldtagna och sedan begär abort?

Är det så du menar?

hänger inte riktigt med förstår du..
  • HäxanSurtant3
    Stinky skrev 2010-03-11 22:53:16 följande:
    Måste säga att den här tråden har tagit en mycket underhållande och framförallt rolig vändning, haha! WUNDERBART!
    haha tänkte nog du har skön humor
  • HäxanSurtant3
    Triskele skrev 2010-03-11 22:51:56 följande:
    Spädbarn ska ha 10 mikrogram per dag från ungefär en månads ålder till två år.Barn ska ha 7,5 mikrogram per dag, vår kost är tyvärr dåligt anpassad för det behovet. Men det finns som tuggtablett och i andra former av tillskott. Fet fisk är en bra källa. Men det krävs att man äter det ofta.
    han slukar både ost mjölk och han får lax då och då-så jag tror det borde räcka?
  • HäxanSurtant3

Triangeln. jag är lite rädd för vitamintillskott till småbarn eftersom vissa vitaminer kan ge intoxikationer i överdos...men jag tror det räcker med hans kost plus d-droppar.

tack för infon fö. jag hade glömt de där referensvärdena.

• HäxanSurtant3
    Stinky skrev 2010-03-11 22:57:09 följande:
    Tack! Du ser - jag är inte helt förlorad!
    nejdå jag anade en go person från början,bakom en lite kaxig fasad bara såklart du har humor-du jobbar ju i vården!
  • HäxanSurtant3
    Triskele skrev 2010-03-11 22:59:15 följande:
    Om du är orolig så rekommenderar jag att du ber dom kolla vid nästa besök på bvc. Men det borde räcka långt iaf. Ägg är en finfin källa också.
    ska ge honom ägg också...sedan så är dagis kassa på att ta ut barnen...de skyller på dåligt väder-trams...! Men jag ska se till ha får en massa utelek då han är emd mig iallafall!
  • HäxanSurtant3
    Stinky skrev 2010-03-11 23:01:38 följande:
    Fast om din son verkar må bra, så är det nog så. Allmänstatus är ju det bästa att gå på.
    ja så är det ju. Som förälder och ffa medicinstuderande blir man dock lite xtra uppmärksam på ev "symtom"...det går lätt hitta tecken på sjukdom om man vill.. men jag brukar också slå bort det som noja om han mår utmärkt vilket han oftast gör! 

Men ibland har jag haft mer rätt än överläksre ang diagnoser på min son-då känner jag mig iallafall nyttig. Då är det en tillgång med studierna.
  • HäxanSurtant3

har triangeln gått och lagt sig?

Svar på tråden Sänk abortgränsen!