Pimpinellan skrev 2010-04-28 21:00:51 följande:
Stavade som en kratta ser jag. VUL hade varit grundläggande plus progsteronprov så sök hjälp nån annanstans du.
Jag ringde faktiskt till samma ställe nu i morse och förklarade att jag inte va nöjd och att han inte gjort någon undersökning och sagt att det är helt normalt att cykeln kan vara upp till 55 dagar som min kan vara ibland..
Så frågade jag om dom hade fler läkare än honom o då fick jag en tid hos en annan kvinnlig gyn läkare om 3 veckor och jag behöver inte betala för det besöket =)
Och hon jag pratade med skulle ta upp detta med läkaren och deras chef (just det tyckte jag va lite jobbigt, men hon stod fast vid det och tyckte det va jätte bra att jag hörde av mej o berättade så man kan göra något åt det).
Men nu börja jag fundera på om jag kanske ska skita i munkpepparn denna månaden, bara ätit den i 2 dagar, för om nu munkpepparn hjälper mej så kommer hon ju tro att jag alltid har äl kanske.. men samtidigt vill ja ju inte missa chansen att faktiskt kanske få en äl o chansen att kanske bli gravid!!
Får väl förklara för henne, eller vad tycker du?