helena29 skrev 2010-06-28 12:08:07 följande:
Mmmm, säkert ingen nödvändighet att överdosera och inte heller farligt tror jag. Bygga upp sina nivåer, ja det kanske var fel ordval. Man brukar ju säga att man bygger upp sina nivåer av vitaminer tex. men AC är ju något annat....Men i vilket fall så kan det ta ett tag innan kroppen reagerar på AC. Det där med varning står på ALLA produkter... Jag mailade och frågade honom om man kan ta två tabletter och fick till svar att det inte är farligt på något vis. Han har haft flera kunder som tagit två tabletter om dagen i 1-2 månader. Han skerv att det mest är i början som man kan behöva en högre dos. Sedan kan man minska igen. Men visst kan man bara ta en tablett och det ska säkert vara tillräckligt! Helt upp till var och en. När jag ätit upp denna burken så ska jag bara ta en om dagen.
Vad har du märkt för positiva effekter hittils?
Ok, ja dåså.. då borde det ju inte vara några problem!!
Jag har ätit AC i två månader snart och hade äl båda månaderna på dag 21.. innan dess hade ja ca 2 äl:ningar på 6 månader.. så tidigare kunde min cykel vara på upp till 55 dagar, och nu ligger den på 34 så jag är toknöjd med resultatet..
Och jag fick restultat redan första månaden, så för mej räcker nog med vanlig dos.. fast tar ju dropparna men det måste väl vara samma styrka som tabletterna?
Fast som sagt så har jag problem med att logga in på vitaminbutikens hemsida så ja kanske tar dropparna på bodystore igen ändå