Bebisar i Borås hösten 2010
Hej allihopa.
Nu ska jag iväg på jobbet. Vi ses ikväll!
Kram
Hej allihopa.
Nu ska jag iväg på jobbet. Vi ses ikväll!
Kram
Vad roligt att ni hade trevligt.
Min jobbkompis vabbade så jag var tvungen att jobba över :( Så jag hann inte komma.... Men annars kan jag oftast när som helst på kvällar och helger! När ska vi planera in nästa gång?? :)
Ja, gärna nästa vecka för mig :) Sen är det väl påsk? Vore så kul om alla kunde komma då :)
Jag kan nog alla dagar i veckan! :) Kan inte vara här hos mig tyvärr, då vi just nu endast har ett bord för två personer... Håller på att renovera lite.
Jag jobbar på ju en förskola, så jag jobbar varje dag, den enda dagen jag slutar tidigt är på onsdag, kl 13.30 så efter det kan jag, annars är det efter 16 som jag kan...
Jättebra för mig :)
Är det någon som vet om man kan få reda på könet här i Borås när man gör ultraljudet? Jag har hört att man inte får det... Annars blir det en tur till gbg för mig :)
Jag frågade min BM också och hon sa att man inte får veta här i Borås... Tänkte om dom kanske gör undantag :) Det spelar absolut ingen roll för mig vad det är, men jag vill verkligen veta.
Jag är precis påväg till jobbet, där har jag 18 stycken som är i en väldig trotsålder... ;) Jag har inga planer alls i helgen. Är så sugen på att åka till Ullared, men tyvärr känner inte min sambo samma längtan...
Jag hade min moderkakan högt i framvägg, vad betyder det??
Här är min blogg förresten om någon vill läsa... :)
http://www.metrobloggen.se/jsp/public/index.jsp?article=19.13666790
Jag kan på onsdag efter kl 13 :) annars har jag svårt dagtid...
Onsdag passar för mig med, efter kl 13 kan jag... Säg bara till var och när :) Det borde ju finnas mindre livliga caféer i stan? Jag är ju inte härifrån Borås...