Inlägg från: tindratindra |Visa alla inlägg
  • tindratindra

Jobbigt med halsbränna :( jag har också problem med det...
    Idag ska jag åka in till göteborg en sväng och gå på stan lite bara...

Funderar också på att köpa en vagn som jag hittat där på barnvagnscentralen (heter det så?) En 09 crescent som var billigare just för att det var en 09... tror den kostade 3995 kr istället för typ 5400 kr... Jag vill ju egentligen ha en Bugaboo men dom är så dyra... Men denna var också lätt att köra och så.

• tindratindra

Jag var på ultraljud idag =) så mysigt! Fler flyttad framåt en vecka, så jag är i vecka 20 nu... Och jag tror helt säkert det är en liten flicka!!

• tindratindra

Ja det såg verkligen ut så.. Får se om det är så :) Jag var på Novastars utförsäljning idag, hittade tre plagg.
    Jag funderar nu på att köpa en begagnad brio go, brio sing eller bugaboo... Vet ni nåt om dom?

• tindratindra
    cizza skrev 2010-04-29 22:38:48 följande:
    Vart ligger novastars? Är det utförsäljning i morgon med? Kul att du fått sett den lilla i magen och att du blev flyttad åt rätt håll
    Det ligger efter sjukhuset (inte mot stan utan andra hållet), så kommer det en rondell, och om man svänger vänster kommer man till hässleholmen och höger kommer man till mc donalds, men man ska köra rakt fram i den rondellen... Det är skyltat där också. Det var idag med, men jag kommer inte ihåg vilken tid...
  • tindratindra
    J K skrev 2010-04-30 11:00:46 följande:
    Hej allihop, hoppas ni mår bra. Ville bara skriva av mig lite, är så himla glad! Vi trodde ju att vi skulle bli ersättningsskyldiga för alla småskador i gamla lägenheten (katterna hade ju klöst sönder tapeterna på flera ställen och lite sådär). Vi trodde summan skulle sluta på över 10.000:-, och det är ju inga småpengar precis!!Vi blir inte ersättningsskyldiga ALLS. Inte ett öre! Vilken känsla, wow! Vi slipper, för att inspektören kände sig extra snäll, hihi. Jag är så glad att jag nästan skuttar trots min foglossning, hahaha!
    Vad skönt för er verkligen :) Samma sak hände faktiskt mig när jag flyttade ifrån sundsvall, jag slapp också betala för massa hål som vi gjort för tvn mm...
    ZbrushEr skrev 2010-04-30 11:40:35 följande:
    Jag är också väldigt glad....igår gick slemproppen...haft värkar som känts men oregelbundna...Nu är det ganska lugnt så ja kikar in.. Hoppas det sker nu i helgen... Kram på er alla!
    Åh vad spännande!! Lycka till :)

Själv blev jag nyss jätteglad då jag blev beviljad studiemedel av CSN, trots att jag ligger efter med 7,5 poäng... Om jag inte blivit beviljad hade jag inte kunnat läsa i sommar eftersom att min sgi och mammapenning då skulle sänkas, men nu får jag behålla samma så då kan jag läsa :D Nu hoppas jag bara på att komma in på Arbetsrätt 15 hp!

Jag funderar också på vad jag ska göra i helgen, är ensam hela helgen och har ingen bil... Får hoppas på fint väder iaf!
  • tindratindra

Hej allihopa :)
    Hoppas ni haft en skön helg. Jag och vovven var ute i solen nästan hela helgen..
    Idag började jag jobba 50 %, känns riktigt bra. Sedan börjar jag plugga i juni =)

På onsdag ska jag till BM och prata om mitt planerade snitt.. nervös...

Svar på tråden Bebisar i Borås hösten 2010