Inlägg från: tindratindra |Visa alla inlägg
  • tindratindra

Bebisar i Borås hösten 2010

cizza skrev 2010-04-01 16:09:55 följande:
    Så nu är jag hemkommen härligt att få se en livlig krabat som sparkar för fullt och kliar sig i ansiktet, dock inte så glad i att vara med på kort (som mamma) jag blev en vecka bakåtskjut så är i veckan 18 nu och var beräknad den 30 augusti men i stället blir det 7 september nu mindre kul men det viktigast av allt var att allt såg kanon ut hade vart ännu mer nöjd om det vart bättre bilder men det gör inget
    Vad kul! :) Längtar till mitt med... Fast jag redan varit på två, ett tidigt och ett kub...
    Ska bli superkul med fika :)

Har ni börjat tänka på namn? Tycker det svåraste är att komma överrens med sambon ;)
  • tindratindra

Ja det löser sig nog =) Lova är en favorit iaf... Fast jag tror det blir en pojke. Jag vill såååå gärna titta det innan men sambon vill absolut inte :( hur gör man då??

• tindratindra

haha ja :) Jag kommer göra den ändå. Så är det bara... synd att man inte kan göra det här.

• tindratindra

Tyvärr så måste jag med kort varsel åka hem till min hemstad då en släkting blivit sjuk... Så jag kommer inte kunna följa med på fikan denna vecka heller :( Känns som jag aldrig kommer kunna. Jag som inte känner en enda här i borås heller så det känns så viktigt för mig. Men jag hoppas det kommer fler tillfällen då jag kan.

• tindratindra

Jag är osäker om jag är hemma i Borås till den 13de... men om jag är det följer jag gärna med :)

• tindratindra

Jag har en till fråga... :)
    Hur stora var era magar i vecka 17? Min är pytteliten, den var "stor" i vecka 12, för att vara så tidigt, och alla frågade "men är det inte 2 stycken..." Nu är den väldigt liten tycker jag. Den har verkligen inte växt nåt alls sen vecka 12. Är det normalt?

• tindratindra
    Annahp skrev 2010-04-12 13:02:52 följande:
    Hej Tjejer! Jag är i vecka 16 nu och känner inga sparkar än, tror det va runt vecka 20 med Alva, men kan ju komma tidigare andra gången. Det var liksom då man förstod på riktigt att det faktiskt var något där inne... Skön känsla. Sen när man var i vecka 38 typ var det inte riktigt lika roligt, man blev ju helt nockad av kraften upp i revbenen! haha :)Det där med irritation känner jag också igen, jäkla vad humöret kan vända bara på några sekunder.... Försöker skärpa mig, men det är inte alltid lätt.. :)Har fått tid för ultraljud nu, den 26:e! Ska bli himla kul att se den lille/lilla. Hur många ska kolla könet förresten?Kram på er!
    Jag har RUL på sjukhuset den 29/4.. Jag vill gärna veta vad det är för kön =)
    Längtar tills jag får känna sparkar också...
Svar på tråden Bebisar i Borås hösten 2010