Bebisar i Borås hösten 2010
Ska bli superkul med fika :)
Har ni börjat tänka på namn? Tycker det svåraste är att komma överrens med sambon ;)
Ja det löser sig nog =) Lova är en favorit iaf... Fast jag tror det blir en pojke. Jag vill såååå gärna titta det innan men sambon vill absolut inte :( hur gör man då??
haha ja :) Jag kommer göra den ändå. Så är det bara... synd att man inte kan göra det här.
Tyvärr så måste jag med kort varsel åka hem till min hemstad då en släkting blivit sjuk... Så jag kommer inte kunna följa med på fikan denna vecka heller :( Känns som jag aldrig kommer kunna. Jag som inte känner en enda här i borås heller så det känns så viktigt för mig. Men jag hoppas det kommer fler tillfällen då jag kan.
Jag är osäker om jag är hemma i Borås till den 13de... men om jag är det följer jag gärna med :)
Å Vad roligt :)
Hur tidigt ska man köpa vagn ungefär? Och har ni tänkt ha för vagn?
Jag känner mig väldigt ny på det området.....
Jag har en till fråga... :)
Hur stora var era magar i vecka 17? Min är pytteliten, den var "stor" i vecka 12, för att vara så tidigt, och alla frågade "men är det inte 2 stycken..." Nu är den väldigt liten tycker jag. Den har verkligen inte växt nåt alls sen vecka 12. Är det normalt?
Hur bifogar man en bild? Kan ni se bilderna jag har sen ultraljudet i mitt galleri?
Kanske en dum fråga, men vad är ett babyskydd? :P