här är jag choc, bara varit upptagen i helgen
jamie vände sig och var ruckbar någonstans v 30 - 32 vad jag vill minnas och jag gick ju ändå över tiden 5dagar... tror inte direkt att det har något samband, men det är ju bara min gissning... hoppas att pyret håller sig inne till v 37 iaf!
stackars alexander som är sjuk igen
, hoppas att det gick bra hos doktorn nu på morgonen!
choc - vilken sida var det du hittade bubox skorna på? det fanns så många sorter där har jag för mig... och även conversen!
morris - vart beställde du dina namnlappar? måste fixas nu kom jag på...
ego - i lördags vaknade jamie i panik vid 12, hon skrek som besatt, helt galet i två timmar. bara robbie funkade och knappt han. det var verkligen helt fruktansvärt, inget vi gjorde hjälpte! R ville åka till sjukhuset men jag tror inte hon hade ont utan att det snarare hängde ihop med en mardröm eller nått som hon sedan inte kunde "komma ur". eller kan det var det där nattskräck som ni pratade om för några månader sedan? det har ju inte hänt någon annan gång... riktigt läskigt iaf!
mer ego, inskolning i dag! gick nog rätt bra tror jag, men sova gick inte för sig så då tycket "vår fröken" att vi skulle åka hem och sova eftersom det kom annan personal på em och jamie kommer ju inte gå på måndagar sedan så det är onödigt att hon träffar ännu mer personal såhär i början. lite jobbigt att de är ute så mycket just nu när jamie har svårt att röra sig, ramlar hela tiden och frustrationen sprutar ur öronen på henne när hon inte kan hantera hinken och spaden i den frusna sanden... ska bli riktigt skönt när det tinat lite och en jacka räcker istället för overall!
morris - klart du ska söka jobbet! om inte annat så vet de sedan att du är intresserad och dyker det upp något nytt när du är på banan igen så kanske du har större chans att få det då när de känner till dig lite bättre! sök! (hörde faktiskt om en väns vän som fick nytt jobb i 8e månaden, så det är inte omöjligt!)
ops.. långt blev det visst... sorry!