• Anonym (Nyfiken)

Killar, hur länge står ni ut utan att tömma ?

Vad jag förstår så är det väl närmast ett måste för killar att lätta på trycket via sex med partner eller onani.
    På vilket sätt blir det outhärdligt för er om ni inte får göra det ?
    Och hur länge klarar ni att vänta utan att tömma  ?

• Svar på tråden Killar, hur länge står ni ut utan att tömma ?
  • Anonym

man kan klara sig hur länge som helst säger min sambo. men dom blir jobbiga som fan.  var inne i en deppresion förut och min sambo väntade i mer än 5 månader utan att göra det själv..
    det bevisar att äkta kärlek finns..

• MiisPiis
    Anonym skrev 2010-03-13 20:46:59 följande:
    man kan klara sig hur länge som helst säger min sambo. men dom blir jobbiga som fan.  var inne i en deppresion förut och min sambo väntade i mer än 5 månader utan att göra det själv..det bevisar att äkta kärlek finns..
    Fast jag lovar, äkta kärlek kan det vara även om de onanerar!
  • Anonym (Nyfiken)
    Anonym skrev 2010-03-13 20:46:59 följande:
    man kan klara sig hur länge som helst säger min sambo. men dom blir jobbiga som fan.  var inne i en deppresion förut och min sambo väntade i mer än 5 månader utan att göra det själv..det bevisar att äkta kärlek finns..
    Det erfarenhet jag har av killar är att det brukar bli "panik" rätt fort, så fem månader lät länge.
    Han kanske tömde i smyg utan att han vill/vågar erkänna det...
  • MiisPiis
    Anonym (Nyfiken) skrev 2010-03-13 21:02:07 följande:
    Det erfarenhet jag har av killar är att det brukar bli "panik" rätt fort, så fem månader lät länge.Han kanske tömde i smyg utan att han vill/vågar erkänna det...
    Ja, förmodligen......och vad gör det....egentligen?
  • Completorium

Ja, vad finns det för självändamål med att avstå från onani?!!

• Anonym (Nyfiken)
    MiisPiis skrev 2010-03-13 21:04:45 följande:
    Ja, förmodligen......och vad gör det....egentligen?
    Jag menade verkligen inte att det skulle vara något fel med det.
    Min mening med tråden var inte att  mer att med glimten i ögat få höra hur lång tid det tar innan det blir outhärdligt för killar.
    Jag retar mig inte om gubben min lättar på trycket emellanåt utan att jag är med, förstår ju honom om han är sugen och jag inte kan/vill.
    Tycker  att det är ett bra sätt att länka ihop det om man under perioder har olika sexlust.
  • Anonym (3 dagar)

Lätt att svara på, efter tre dagar börjar hjärnan tänka mer och mer på sex.
    Har nog hållt mig som längst i fem dagar eller nått...

• Anonym (man.et)

presis som ovan. 3 dagar sen börjar det lilla huvvet ta över mer och mer.

efter en vecka märks  det ordentligt.

• Zamorak

ända saken vad jag vet som gör att man "måste" tömma e prostatit, akut eller kronisk.
    Annars e de bara skit snack för o få doppa lite eller en ursäkt för o runka.

Va fan, inte ens me prostatit e de tvunget o få tömma, men de underlättar för stunden

• Anonym

självklart kan de vara äkta kärlek ändå. å har inget emot om han gör de själv. så han kan självklart säga det i så fall. men ja tror honom.. och att inte vilja onanera utan att vänta på sin andra halva tycker ja visar mycket kärlek. men det är ju min åsikt..

Svar på tråden Killar, hur länge står ni ut utan att tömma ?