• Anonym (Nyfiken)

Killar, hur länge står ni ut utan att tömma ?

Vad jag förstår så är det väl närmast ett måste för killar att lätta på trycket via sex med partner eller onani.
    På vilket sätt blir det outhärdligt för er om ni inte får göra det ?
    Och hur länge klarar ni att vänta utan att tömma  ?

• Svar på tråden Killar, hur länge står ni ut utan att tömma ?
  • Peter37

Jag har hållt uppe i 14 dagar ,vaknade varje morgon med ett morgonstånd man kunde borra i betong med...
    När det 14 dagen kom såhyrd jag en rulle,tog en dusch,satte mig naken i soffan och runkade av mig..vilken laddning..och så skönt och befriande....
    blev 3-4ggr den kvällen

• Pappa2006

Jag säger nog 3-5 dagar jag också. Frugan brukar säga samma sak. Antingen gör man det själv eller tillsammans.

• ssoonnyy

Man måste nästan spruta en gång per dag, men ibland går det ju några dagar, som max en vecka kanske. Man blir sjukt mycket mer känslig för beröring och kåt efter några dagar.

• Anonym (S)

av egen erfarenhet och samtal med andra så måste tjejer måste lätta på trycket i precis samma utsträckning som män, varför skulle det vara någon skillnad?

• Anonym (Marie)

Män måste inte "tömma" alls.  

Men alla har olika sexualdrift, detta gäller både män och kvinnor. Så det är helt individuellt hur länge man "klarar" sig utan att onanera/ha sex.

• Anonym (S)

orgasmkänslan är ju detsamma för kvinna och man, det är ju den man vill åt och som får oss att bli mer avslappnade och tillfredställda. att det i mannens fall kommer spermier vid orgasmen spelar ju ingen roll med tanke på att det är själva orgasmen man vill åt, både som kvinna och man. tycker det är bullsh*t att enbart män måste "lätta på trycket".

• Anonym (man.et)

anonym(s)
    Men hur vet du att orgasmkänslan är densamma hos båda man och kvinna?

O.T jag är övertygad om att det inte är så. Kvinnor verkar kunna få mycket härligare orgasmer.

Åter till sakfrågan. Det är inte alls bullshit. Det är väll inte konstigare än att kvinnors sexualitet/parningsinstinkt är till viss del påverkade av menscykeln.

jag tycker att att jag blir mera.. agresivare på nått sätt. och tänker mera på sex överlag.
    DET är ingen ursäk till att bete sig som en idiot. men påverkad av det.det blir man.

• Anonym
    Anonym skrev 2010-03-13 23:07:04 följande:
    självklart kan de vara äkta kärlek ändå. å har inget emot om han gör de själv. så han kan självklart säga det i så fall. men ja tror honom.. och att inte vilja onanera utan att vänta på sin andra halva tycker ja visar mycket kärlek. men det är ju min åsikt..
    jag håller med dig :)
  • Anonym (S)

"Rent fysiskt är det ingen större skillnad på mäns och kvinnors orgasm. Strax innan själva orgasmen är pulsen, blodtrycket och andningen på ett maximum, och musklerna är fullständigt spända.

Hos kvinnan gör livmodern och musklerna i slidan en rad mycket snabba sammandragningar. Dessa sammandragningar kommer med mindre än en sekunds mellanrum.

Hos mannen sker det sammandragningar i musklerna i urinröret, i bäckenbotten och omkring penis, och detta medför att säden sprutas ut.

Psykiskt är det en lustkänsla, som är svår att beskriva. Den är olika från person till person, men alla upplever nog en känsla av belåtenhet."

tog det från en sida.. i fysiken är orgasmen lika för man och kvinna. det psykologiska varierar individuellt och är ej förknippat med om man är kvinna eller man.

Anonym (man.et) skrev 2010-03-14 21:07:46 följande:
    anonym(s) Men hur vet du att orgasmkänslan är densamma hos båda man och kvinna? O.T jag är övertygad om att det inte är så. Kvinnor verkar kunna få mycket härligare orgasmer. Åter till sakfrågan. Det är inte alls bullshit. Det är väll inte konstigare än att kvinnors sexualitet/parningsinstinkt är till viss del påverkade av menscykeln. jag tycker att att jag blir mera.. agresivare på nått sätt. och tänker mera på sex överlag. DET är ingen ursäk till att bete sig som en idiot. men påverkad av det.det blir man.

• Anonym (man.et)

Det där tror jag inte på. Låter mera ideologiskt än vetenskapligt. Bara för att någon "forskare" har skrivigt så behöver det inte vara riktigt.

Visst är det skillnad idividuellt. Men nog tusan är det skillnad mellan man och kvinna åxå.

men för att inte prata sönder tråden med o.t kan vi väll agree to dissagre.

Svar på tråden Killar, hur länge står ni ut utan att tömma ?