Anonym (Kille) skrev 2016-05-20 13:38:12 följande:
Har ungefär samma tanke som dig, dock har jag inte gått så länge som 3 veckor utan i bästa fall, 2.
Fördelen är att man får stånd väldigt ofta och väldigt lätt. Nackdelen kan vara att man tänker på sex oavsett vad man gör. Har inte spontansprutat men varit nära vid flertalet gånger - har då drömt att jag haft sex och kommit i drömmen vilket känns verkligt men något bevis på detta återfinns inte i sängkläderna vilket gör att jag tror det inte hänt.
Har man gått över en vecka kan man få stånd av att tänka på ett par bröst exempelvis.
Kan uppdatera detta meddelade meddelande med att jag numera har spontansprutat i sömnen. Det hände efter 7 dagar utan orgasm men massor med runk (där jag inte tillåtit mig att komma). Kvällen innan jag kom i sömnen hade jag sex med tjejen, och pga alkohol så blev jag inte riktigt så hård som jag behövde utan vi hade oralsex och petting och hon fick sin orgasm. Sen sa tjejen att jag fick en ny chans morgonen efter istället. Vaknade mitt i natten av att jag ejakulerade. Kan inte minnas att jag drömde något sexuellt men jag vaknades av att det liksom rann sperma ur mig, inte något riktigt sprut. Det var typ min smärtgräns men jag har gått längre innan utan utlösning men kanske inte med lika mycket stimulans utan att spruta under tiden.