• Anonym (Nyfiken)

Killar, hur länge står ni ut utan att tömma ?

Vad jag förstår så är det väl närmast ett måste för killar att lätta på trycket via sex med partner eller onani.
    På vilket sätt blir det outhärdligt för er om ni inte får göra det ?
    Och hur länge klarar ni att vänta utan att tömma  ?

• Svar på tråden Killar, hur länge står ni ut utan att tömma ?
  • Underhill
    ejfrivillig skrev 2016-05-20 21:34:09 följande:
    Tja, om man av någon stark anledning inte får utlopp för sin sexualitet så svalnar den. Det finns t.ex. inte någon anledning för kroppen att producera testo eller andra hormoner som håller igång driften. Det kan dock ta lång tid innan systemet justerats efter förhållandena, så en längre period av lidande. Slocknar driften blir livet ganska uthärdligt, och intresset av att återuppta blir ljummet. Då kan man ägna sig åt Golf t.ex.

Kvinnor som tappar drivet kan ofta bli hjälpta med testosteron ( om de upplever att de vill återuppta aktiviteten) Män naturligtvis likaså.
    Låter rimligt.
    E vi överens så kör vi
  • Underhill
    Anonym (XX) skrev 2016-05-20 22:44:02 följande:
    I egenskap av kvinna kan jag inte besvara frågan om hur länge männen "klarar sig", däremot har jag för mig att frekvent ejakulation kan förebygga prostatacancer så jag rekommenderar alla män där ute att ta hand om sin hälsa och visa sig själva lite kärlek minst fem gånger i veckan :)
    Jo, det sägs ju att det skall vara bra i förebyggande syfte :) Inte alltid så ballt dock att dra i trollflöjten bara sådär. Trevligare med lite motivation och inspiration :)
    E vi överens så kör vi
  • Anonym (man48)

Rätt sällan det går mer än 24h mellan tömningarna.

När det kommer till avslappningskänsla och tillfredsställelse är det dock bara ett rejält lyckat knull som gäller. Det där jag fixar på egen han är mer en tömning. Det hjälper mig att fungera, så varför inte. Passar oftast på i duschen.

• Zfinx

Går tjejjer fortfarande på.sånt?

Hur ofta kan tjejjer hålla sig?

• Anton Chigurh
    Anonym (Nyfiken) skrev 2010-03-13 20:42:44 följande:

Ett, par tre, timmar brukar inte innebära några större problem...
    Most people are only alive because it is illegal to shoot them.
  • Anonym (Mmmhmmm)
    Anonym (Nyfiken) skrev 2010-03-13 20:42:44 följande:

Vad jag förstår så är det väl närmast ett måste för killar att lätta på trycket via sex med partner eller onani.

På vilket sätt blir det outhärdligt för er om ni inte får göra det ?

Nu vet jag att jag e väldigt kåt av mig för det har flera tjejer påpekat. Men jag måste tömma mindt en gång om dagen. Helst två. Annars går jag bara runt o tänker på sex o glor på kvinnor. O kan inte fokusera på nåt vettigt.
  • Hamburgartjuven

Verkar som att folk svarar på två frågor hör:

Hålla sig under sexakten: kan jag göra hur länge jag vill

Hålla sig från att tömma: efter cirka 3-4 dagar får jsg så ont att jag går som en fällkniv.

.... Golf... Usch vilken hemsk tanke i första svaret...

• Anonym (Tömmer ofta)

Det längsta jag gått utan att ha haft utlösning är 8 dagar, jag gjorde det som ett test och det var inte en behaglig känsla alls.  Tillslut var jag tvungen att runka och tror aldrig att jag haft en sån enormt stor utlösning som då. Lyckades spruta ner hela magen och bröstet fullständigt.  I övrigt så brukar jag aldrig gå mer än 2 dagar utan ser till att runka i stort sett varje dag, även fast jag ligger med tjejen 1-2 gånger i veckan. 

• Anonym (Kliniskt test:))

Märkligt...om jag inte har sex eller onanerar så avtar sexlusten efter tid. Jag såg ett norskt program för ett tag sedan där en tjej testade att onanera tre ggr om dagen under en viss tid. Hon blev mkt mer sugen på sex och fick orgasm lättare. Jag blev inspirerad och provade

och upplevde samma resultat. Vaknade varje morgon med stenhårt morgonstånd som var mkt uthålligt och fick spontanerektion under dagen som en 14-åring.

Mycket vill ha mer!

• Jontemyra

Eftersom det produceras spermier hela tiden så måste dessa komma ut på ett eller annat sätt. Det går alltså inte för mannen att hålla tillbaka...spermierna måste ut!

Gör man inget åt det så resulterar det till exempel i utlösning under sömnen.

Svar på tråden Killar, hur länge står ni ut utan att tömma ?