Tygblöjetråden 24
Idag har vi maratontestat en bg aio onesize! Sambon sate tydligen på en när jag var ute med hunden vid typ ett och sen "glömde" han bort att byta eller nåt tills jag typ reagerade ikväll att det var länge sen han blivit bytt (& jag todde han blivit det efter att sambon varit ute och promenerat m honom vid 5-tiden!). Stackarn blev av m blöjan vid 22! Men mirakulöst nog så hade den inte läckt nånting och även om blöjan var helt genomvåt kändes han inte alls så fuktig som jag trodde han skulle göra och inte det minsta röd va han! Tack o lov ör usch sånt dåligt samvete jag fick när jag fick veta att han inte blivit bytt på på så länge (så går det när man släpper ungen för en dag för att få lite egentid *suck*).
Men men, jag är supernöjd över blöjan iaf, lite mindre nöjd m sambon just nu...
I veckan hade vi även den första rejäla fräsbajsen i en vikis och jag tycks ha lärt mig att vika så pass bra att de håller för sånt :) Än så länge kör vi ung 50/50 m tygisar/engångs och jag tycker det är ganska så skönt att inte känna nåt tvång på något vis utan vi tar bara det som känns bra just då vi byter. :)
):