Tygblöjetråden 24
Vi kör oxå skona.

Vi kör oxå skona.

Vi sköljer bara vikblöjorna, då de AIO vi har tar sån tid att torka och det luktar så mkt när det är blött tycker jag. Allt hängs på tork innan det läggs i smutsen, i en egen tygkasse. Tycker sällan det luktar nåt i badrummet. Ibland när vi har några riktigt kissiga AIO som hänger o torkar samtidigt kan det lukta en del kiss, men annars inte.

vi kör delvis m "vikblöjor" från jysk. har egentligen så det räcker gott o väl, men tänkte beställa simbyxor från iv o funderar på om jag skulle testa deras färgglada vikisar med. de är ju lite större än jysks. 
någon m erfarenhet som kan säga om de är värda sina pengar?

Någon som hunnit testa IV "smarta blöjbyxa"? Är den som soften i materialet eller är den stelare? Behöver köpa fler blöjbyxor (har än så länge klarat mig m en i newborn och en i small) och funderar på om den smarta är likvärdig m soft i materialet eller om vi skall hålla oss till soften... Eller om ni har nån annan bra prisvärd att tipsa om??

vad var det som var dåligt med den? Jämför m soft eller tex one-size pockets? Tyckte den verkade praktisk, men den behöver ju sitta bra då :P

Jag behöver köpa fler blöjbyxor, men tvekar så vad jags kall köpa. Tänkte ju IV smart, men blev tveksam nu. Tänkte en sån kanske och så en soft (som vi har o e nöjda med), men då är det ju det här m storlek. Grabben väger 7 kg nu, men kan fortfarande ha storlek newborn (upp till 6 kg) och s (5-8 kg) känns fortfarande stor. Så skall jag köpa en till i s, trots att han rent viktmässigt snart har passerat den eller skall jag våga köpa i m trots att s fortfarande känns stor?? Hur mkt skiljer sig storlekarna åt??