Inlägg från: Cia o krabaten |Visa alla inlägg
  • Cia o krabaten

Efter upprepade mf-forts

Irma skrev 2011-10-28 08:55:41 följande:
    Krus: Jo, det är mycket bättre med lillkillen. Nästan helt bra! Verkar som om han är överkänslig eller allergisk mot mjölkprotein. Har ätit mjölkfritt i 1,5 vecka nu och det är en helt annan bebis! Problemen att svälja vid amning är borta och han spyr bara ytterst lite, och det verkar inte bekomma honom. Så skönt!
    Skönt!!!
  • Cia o krabaten

Finessan: Spännande!
    Håller tummar och tår  

• Cia o krabaten
    fruZ skrev 2011-11-09 21:46:04 följande:
    Gnäll; Sista veckorna är det bara oroorooro. Så himla rädd att nåt ska gå snett nu när vi kommit så långt och satsat så mycket. Och tiden bara segar sig fram.
    Peppar lite. Försök fylla dagarna med en massa annat. Tankemonstret är det värsta!
  • Cia o krabaten

Grattis MB!

Ni verkar ju vara några stycken som är rätt nära varandra i tid nu? 

• Cia o krabaten
    fruZ skrev 2011-11-21 21:17:34 följande:
    Ikväll petar liten snällt på mig. Och vi räknar dagarna till RUL; 3,5.
    Solig
  • Cia o krabaten

Underbart Krus!
    Gräddfil för hela slanten nu!!! 

• Cia o krabaten

Grattis Finessan!!!! Weeee! Å vad roligt!
    Fler gräddfiler till tråden

Förstår dock att du blev lite häpen att det funkade så snabbt, men tacka och ta emot bara. Hoppas du slipper kliandet... 

a80: 15v kvar bara?! Shit vad fort det gått!  

• Cia o krabaten

Jag blev ordinerad 2T tom v12, men jag tog det nog till v36 har jag för mig, tordes inte sluta...

• Cia o krabaten
    fruZ skrev 2012-01-09 18:51:19 följande:
    Cia; ja, 15 veckor kvar! När du säger det så låter det ju lite?! Men jag tycker nog att hösten har varit lååång. Hoppas att våren blir kortare...

Funderar lite på att boka privat tillväxt-UL nån gång kring v 32. Vi fick det ju genom landstinget förra gången, men eftersom den läkare jag gått till den här gången är ett ärkepucko så har det förstås inte varit tal om något sådant. Får/fick ni andra det? Jag minns att jag tyckte det var väldigt skönt att se att allt stod rätt till i v 32.
    Jag fick ett tillväxt-UL då, men jag minns dte inte som kurvan avvek så himla mycket, tror det var lite omtanke också med i bilden
  • Cia o krabaten

LillaD: Men ååååå, och det smyger du med?! 
    Grattis! Hoppas LM svarar snabbt och att liten hänger kvar! 

• Cia o krabaten
    BettanB skrev 2012-01-16 20:35:13 följande:
    Finesssan: Missade.. Jo, allt väl med sonen. Nu är han färdigopererad och allt har gått väl även om det varit galet jobbigt bitvis.
    Skönt att ha det bakom er!

Vi var på uppföljning efter hypospadin förra veckan och allt med op kändes plötsligt så nära igen...
    Det är inte helt toppen efter op, bra men inte toppen.
    De erbjöd att vi kunde söva och gå in och kolla, men vi tackade nej, inte så länge han inte har problem. Söva är ju aldrig kul. 
  • Cia o krabaten

LillaD: Iom att han inte har besvär, det enda är att de tror att det är lite trångt i urinröret och erbjöd att gå in och titta och ev skära upp det på samma gång. 10min in och ut liksom.
    MEn som sagt har han inga besvär så vi vill inte söva i onödan.
    Nästa kontroll är runt 5år, han närmar sig 3,5 nu.

Ang TLC så tycker jag också du resonerar klokt, men frågan är om jag hade vågat som de andra säger...
    Men heja dig! Vi håller tummarna för dig! 

• Cia o krabaten

Fniss
    Jag med! Tänk att det gått så lång tid!
    Minns ni vad vi satt i andra tråden och hade ångest för bim och delade råd och tips och läkare?!
    Det är ju lite lika nu  med en ny babyboom i tråden!NalleGravid  Men inte lika hysteriskt som då, eller är det bara för att jag står utanför tro?
    Och han är fortfarande lika livlig (läs galen

• Cia o krabaten
    Finessan skrev 2012-01-17 22:52:10 följande:
     TLC var väl också något som vi diskuterade flitigt way back och var tämligen överens om att det spelade en roll. Tänk Dr B och fina Inga-Lill, deras omtanke. Hjärta

Två veckor före mig alltså. Hur mår du själv? Har du symptom?

Det var tider det. :) Jag är glad att det är förbi och jag är glad för att jag hade tråden då. Kommer aldrig glömma vår tid tillsammans och hur vi fanns för varandra. Kärlek!
    Instämmer till fullo!
    Utan tråden hade nog inte vi haft vår lilla galning!
    Men dig har jag ju tackat förr Finesssan
    Skickade vidare genom att skicka Lycka till tråden och DrB
    Men jag är också innerligt glad över att den tiden är förbi. Jobbigt var bara förnamnet! 
  • Cia o krabaten
    Lycka77 skrev 2012-01-18 15:56:51 följande:
    *Sitter och blir lite tårögd*

För det är ju så sant, utan Cia, DrB, och alla er andra hade jag nu inte suttit och ammat lilla E  och haft  S som sitter brevid och kollar Barbapappa
    Jag hade inte klarat mig genom IVF:er, mf, graviditeten och Hellp om det inte vore för FL!  
    Solig

Och här sitter min karl och undrar hur jag kan hålla på med FL för det är bara killar från Flashback som sitter och driver med en handfull seriösa tjejer ju
    Alla blir ju bara lurade hela tiden! Eller...  
  • Cia o krabaten
    fruZ skrev 2012-01-18 19:40:36 följande:
    Va?! Är NI killar från Flashback?!!!!!!

Nu blir jag riktigt redigt förbannad. *startar en ny tråd om hur ni lurat och svikit mig*

Jag är oxå otroligt glad att jag hittade det här forumet och er. Innohep hade jag kaaanske fått ändå, fast jag vet inte... Och TLC det är ni det. Finns ju INGEN annan som skulle orka med ältandet.
    Cool
Svar på tråden Efter upprepade mf-forts