Krusbär skrev 2011-02-21 10:39:04 följande:
Hej på er! Är det någon som tittar in här ibland?
Har en fråga till er med fler än ett barn. Hur fungerade det under er andra graviditet? Jag tänker på att jag sist var sjukskriver (blödningar) i början av graviditeten, inte fick bära, sov 12/h dygn osv. Det är ju lite svårare att leva så när man har ett barn och ska klä på, lyfta, dra vagn uppför trappor osv. Även om jag skulle bli sjukskriven kan jag ju inte undvika allt sånt, isåfall måste ju mannen typ bli hemmaman... Hur gör man? (Är inte gravid än

)
Nu hade jag ju inga problem innan första utan mina mf kom mellan mina barn, så jag hade en 1,5-3,5 åring hemma (Hon hann bli 3,5 innan lillebror tillslut kom ut!
)
JAg aktade mig för dumma saker, tränade inte osv, men jag levde iaf som vanligt.
Klart jag bar henne ibland, men inte om jag inte behövde. Jag gjorde det så enkelt för mig som jag kunde, fuiskade med det jag kunde osv. Tycker att det funkade helt ok, men så hade jag inga blödningar eller nåt den grav som det tillslut gick vägen med...
Passar på att gratulera Bettan som är välkommen in i denna tråd såhär på "andra sidan"
Får se när hon dyker upp, man har ju lite mycket såhär i början