Inlägg från: Lycka77 |Visa alla inlägg
  • Lycka77

Efter upprepade mf-forts

Ja, usch och fy för denna oro! Som ni säger känns det ju lite bättre när man börjar känna av bebisen. Jag kunde slappna av bättre från RUL till ca v.34, då oron för att bli sjuk satte in. 

Finesssan - kul att se dig här igen. Förstår att det tar emot att sätta igång igen, eftersom du hade en sån jobbig graviditet också. Hoppas det går bättre denna gång. Så Dr B är lite smått aktiv fortfarande, kul!

Här är det fullt upp. Elsa verkar tyvärr fått lite av sin systers trassliga sömn. Senaste veckan har hon somnat runt 02, och om det vill sig riktigt illa närmare 04. Behöver inte säga att jag är trött va *snark* 
    Annars har vi det bara bra!

Kram brudar! 

Dum spiro, spero -- Så länge jag andas, hoppas jag
  • Lycka77

Grattis MB, så roligt!!

• Lycka77

Tjohoo Krusbär! Grattis!

• Lycka77

Grattis Finesssan! Jag förstår dig så väl. Jag tycker heller inte om att vara gravid, oron och alla krämpor. och sen förlossning, fy och usch! Jag håller så klart tummarna för dig att det ska gå bra och att du ska slippa få det lika jobbigt som förra gången!

• Lycka77

Grattis Grattis LillaD, så underbart!! Håller tummarna för att du får tag på Innohep snarast!

• Lycka77

*Sitter och blir lite tårögd*

För det är ju så sant, utan Cia, DrB, och alla er andra hade jag nu inte suttit och ammat lilla E  och haft  S som sitter brevid och kollar Barbapappa
    Jag hade inte klarat mig genom IVF:er, mf, graviditeten och Hellp om det inte vore för FL!  

• Lycka77

Vilka underbara nyheter!!  Grattis Grattis Grattis!!

• Lycka77

Tjohoo Finess så underbart!!! Grattis!!
    Kan dock bara instämma, det är inte roligt att vara gravid. Ett ont måste!

• Lycka77

MellanD så underbart, Grattis!

Finess, fy så jobbiga beslut ni har. Vi har båda gångerna bara mätt nackspalten och varit nöjda med det, eftersom det sett bra ut båda gångerna. Vi har ju haft turen att ha så bra läkare att vi tänkt att vi tar ett beslut tillsammans med honom om det mot förmodan inte skulle ha sett bra ut.

Jag höll min andra graviditet "hemlig"  till v.15, trodde jag, när jag berättade på jobbet så hade alla redan märket det Min mage kom mycket tidigare andra gången. 

Här rullar livet på. Det är såklart ibland svårt att hinna med båda tjejerna, och ofta har jag dåligt samvete för att jag inte hinner med S tillräckligt, så idag ska vi ha barnvakt till E så S och jag kan gå till badhuset! 

Svar på tråden Efter upprepade mf-forts