Inlägg från: Lycka77 |Visa alla inlägg
  • Lycka77

Efter upprepade mf-forts

Finess - vad tufft för er!  Vår läkaren på spec mvc sa att om nackspalten är liten är risken liten att något är tokigt. Och ju mindre nackspalt desto bättre, vet nu hur smal er var? Vad sa er läkare?

FruZzz - fy för magsjuka! Jag hade också det när jag var gravid, inte kul!!

Här har 3-års tjejen också gjort entré! Vissa dagar går bra, medans andra bara är helt galna. Men ett par utbrott om dagen får man räkna med, 

Dum spiro, spero -- Så länge jag andas, hoppas jag
  • Lycka77

Grattis Bubblan till en till tös!

Och Grattis mellanD till lyckat Rul, underbart!!  
    Jag var också väldigt noga under första grav med vad jag åt, och att inte tona håret osv... men med nr2 försökte jag leva på så vanligt som möjligt. 

Och det här att ni oroar er för att ni inte tar till er barn nr 2 på samma sätt i magen, att h*n inte är lika önskad. Ingen fara, det kommer!! Så fort bebisen tittat ut kommer alla era känslor att finnas där! För mig gick det mycket snabbare att ta till mig nr 2 än nr 1  Kanske till stor del för mig att jag mådde mycket bättre och fick vara med från början, men ändå - känslorna kommer!!

Finess - alla mina tankar till dig på torsdag! Jag förstår att du är toknervös!

Och så fantastiskt för Bling!! Så de har kämpat, det är ju så underbart!!!

• Lycka77

Åh Finessan så skönt att allt gått bra idag, jag har också tänkt på dig idag. Ta det nu lungt och bara vila!

• Lycka77

Grattis Lilleskuttan! Hur har det gått idag?

Finessan hur är det hos dig? 

• Lycka77

Wiiee Lilleskuttan, grattis!!

FruZzz - hejja dig!! Jag förstår så väl din känsla att komma i gång igen efter graviditeten. Just nu har jag projekt "bli mitt gamla jag igen" Jag börjar med att försöka få tillbaka min gamla kropp, helt förstår jag också att det inte går, men så nära jag kommer. Efter alla hemska, deprimerande år, bestående av hormoner, ivf:er, mf, tröstätande, inte våga träna mm  äter jag nu hyfsat nyttigt och försöker träna 2-3 gånger i veckan. Gått ner 7kg och har 7 kvar!!  Psyket och den biten tar jag senare

• Lycka77

Åhhh Finess så underbart!!! Grattis!!   *ryser av välbehag*

• Lycka77

Så spännande FruZzz och KrusbärA!! Håller tummarna för er och önskar er lycka till!!

• Lycka77

WOW!!! Så underbart!! Stort stort Grattis till både FruZzz och Krusbär!!

• Lycka77

Åh vad jobbigt mb. Jag håller tummarna för att det är falskt alarm. Hur går det annars där hemma? Vad tycker storasyster?

• Lycka77

Åh nej, mellanD...... 
    Men vilken tur att det upptäcktes! Vad gör man om det inte går över? Och vad jobbigt att behöva vara hemifrån. Jag låg inne 11 dagar med Elsa och tyckte det var en evighet! Åker du hem något? Är din man med dig? 
    Tänker på dig och sänder dig 1000 kramar tillbaka 

• Lycka77

Tjohoo Finessan, Lycka till!

• Lycka77

Grattis Grattis Finesssan! Underbart!

MellanD - Hur går det för er? Hur mår sonen? 

Svar på tråden Efter upprepade mf-forts