• Sandie12

Hemma med 3 till 4-åring i Sthlm?

Hej!

Jag tänkte kolla om det finns fler som har sina 3-4 åringar hemma, antingen alla dagar eller några i veckan i Stockholmsområdet.
    Vi kanske kan tipsa varandra om roliga saker man kan hitta på o var man kan träffa andra barn i 3-4-årsåldern.
    Jag kan bara komma på Kulturhuset i stan, men det lär ju finnas fler skojiga ställen!
    Så det vore skoj om Ni vill hänga på tråden!

Fashion baby 2007- baby got style!
  • Svar på tråden Hemma med 3 till 4-åring i Sthlm?
  • Storbarnsmamman

Jag är hemma med mina tre yngsta alla dagar i veckan.

Kulturhuset är en favorit, tyvärr är vi där alldeles för sällan..
    *~´ Mamma till barn födda 91, 94, 99, 04, 07 & snart 10 '~*
  • Sandie12

storbarnsmamman; vad roligt! var bor ni o vad brukar ni hitta på för skoj?

• Storbarnsmamman
    Sandie12 skrev 2010-04-06 15:53:46 följande:
    storbarnsmamman; vad roligt! var bor ni o vad brukar ni hitta på för skoj?
    Norrtälje, så det är ju en bit utanför själva Sthlm.
    Vi brukar försöka träffa lite andra familjer här i närheten som också är hemma med sina barn, ibland kulturhuset, lekpalatset etc :)
    *~´ Mamma till barn födda 91, 94, 99, 04, 07 & snart 10 '~*
  • Decemberpyret06

sarice, kolla inboxen!

• Sandie12

Storabarnsmamman; Ja det var ju en liten bit, men ni har bil o så o åker in till storstan i bland eller? :)

• Storbarnsmamman
    Sandie12 skrev 2010-04-08 15:04:12 följande:
    Storabarnsmamman; Ja det var ju en liten bit, men ni har bil o så o åker in till storstan i bland eller? :)
    Här ute i skogen är det i princip omöjligt att INTE ha bil
    Vi åker in till stan då och då.
    ~ Niklas -91, Isabella -94, Alexander,Benjamin & Felix -99, Alice & Matilda -04, Elian -07, Lillebror BF 2010 ~
  • Sandie12

storbarnsmamman; Haha oki ni bor i skogen, då förstår jag! :) Har ni stort hus? Man får ju så mkt mer hus lite längre ut än man får här i smeten! :)

• Storbarnsmamman
    Sandie12 skrev 2010-04-08 16:34:37 följande:
    storbarnsmamman; Haha oki ni bor i skogen, då förstår jag! :) Har ni stort hus? Man får ju så mkt mer hus lite längre ut än man får här i smeten! :)
    Ja lite mer hur får man väl, men priserna har skjutit i höjden även här ute de senaste åren. För ett par år sedan var det i stort sett bara sommarboende här ute, det fanns ett fåtal andra familjer som bodde här ute året om....Nu ett par år senare (ca 5 år) är det ombytta roller {#lang_emotions_undecided}
    Vi har ett stort hus på 245m². Uthyrningsdelen har äldsta sonen ockuperat... {#lang_emotions_laughing} Skönt att ha stort med många barn så man slipper stapla ungarna på höjden för att få plats. {#lang_emotions_laughing}
    ~ Niklas -91, Isabella -94, Alexander,Benjamin & Felix -99, Alice & Matilda -04, Elian -07, Lillebror BF 2010 ~
  • Sandie12

Storabarnsmamman; Ja det är ju nästan ett måste med stort då, skulle få panik o trycka in alla barna! :) Funkar toppen o vara många om man har ytan tror jag! :)

Vi har 140 kvm men bara 1 barn så vi ryms rätt bra ändå :)

• Storbarnsmamman
    Sandie12 skrev 2010-04-08 19:13:13 följande:
    Storabarnsmamman; Ja det är ju nästan ett måste med stort då, skulle få panik o trycka in alla barna! :) Funkar toppen o vara många om man har ytan tror jag! :) Vi har 140 kvm men bara 1 barn så vi ryms rätt bra ändå :)
    Haha, ja i ren panik kanske man skulle göra det....*s*
    Med ett barn funkar ju 140 kvm kanon! 
Svar på tråden Hemma med 3 till 4-åring i Sthlm?