Inlägg från: CuteElliz |Visa alla inlägg
  • CuteElliz

För oss pladdriga.

NoMatter skrev 2010-03-19 22:55:24 följande:
    Jag fattar. Som motpol kan jag berätta om mina barns farmor som ständigt tjatade om att äldste grabben skulle bli advokat eller läkare eller...ja det var en massa han skulle blir. Till slut blev jag så jäkla less på det där så jag sa: "Men tänk om han blir bög då?" Sen hörde jag aldrig något mer om vad han skulle bli när han blev stor. Det var rätt skönt att slippa.
    haha... ja det förstår jag...

vilket får mej att tänka på när mamma o jag satt o snackade om förlossning... jag sa att det var väl i princip det enda med hela det här graviditet o barn som verkligen skrämmer mej... jag menar... jag vet att det kommer göra ont... frågan är ju bara hur ont...

då sa hon ngt att ja, men kommer det in så kommer det också ut... varpå jag svarade att det är betydligt mindre när det kommer in än när det kommer ut... då sa hon: säg inte det...

då utbrast jag: jag vägrar faan tror att pappa var så jävla välutrustad att han hade en 50 cm lång kuk som vägde 3,5-4 kg...!!!!

då garvade hon o sa: ok då...
  • CuteElliz
    NoMatter skrev 2010-03-19 23:00:30 följande:
    Guskelov säger jag bara. MEn man behöver ju verkligen int evara extrem åt något håll egentligen. Det där som CuteElliz mamma ägnar sig åt verkar vara antingen en förträngd homosexualitet alternativt bisexualitet eller en förtäckt homofobi. Vem vet? Eller så är det bara att hon vill visa att hon VERKLIGEN inte har några fördomar. (vilket ju alla har och dom som förnekar det verkar vara dom som har flest. )
    ja, ibland undrar jag fasen om hon inte är det... alltså bisexuell eller homosexuell... men sen kommer jag fram till att det är hon inte... hon bara tycker det är häftigt med homosexualitet... har väl fått lite av hennes inställning till det... nämligen att det är kärlek det också o man ska inte se ner på det... men där går gränsen... iaf för mej...
    My Girls skrev 2010-03-19 23:02:19 följande:
    Du kommer vara fit till förlossningen  
    haha... jo... jag tänkte det...
  • CuteElliz
    NoMatter skrev 2010-03-19 23:08:13 följande:
    Hahaha! Men när barnet ska ut så är det ju något bra man väntar på och visst gör det ont men det går ju faktiskt över. Och belöningen är värd all möda i världen. Jag är helt överygad om att jag gillar din mamma.
    haha... jo... så kanske är fallet...

jag gillar min mamma också... men ibland är hon lite för mycket för mej...
  • CuteElliz
    NoMatter skrev 2010-03-19 23:13:25 följande:
    Jamen alltså, folk får älska vem dom vill och hur dom vill....bara dom ger fasen i mig. Fast av någon märklig anledning så verkar jag dra till mig homosexuella kvinnor. Vad gör jag för fel? Jag är långt ifrån bi även om jag är övertygad om att sexualdriften är så stark att har man inget annat val så väljer man en av samma kön....till slut.
    haha... ja... så känner jag också... men drar mej inte till homosexuella vad jag vet iaf...

nej... nu ska jag gömma undan mitt godis som min underbara plastpappa köpte till mej förut idag... o sen ska jag gå på toa o så fylla på vattenflaskan... o sen gå o lägga mej...

funderar på hur jag ska få sambon att bli duktig på att massera ryggen också o inte bara hans favoritkroppsdelar...   haha...
  • CuteElliz
    NoMatter skrev 2010-03-19 23:16:40 följande:
    Om du pratade med mina barn så antar jag att dom tycker ungeäfr detsamma om mig. Min äldste brukar påpeka ibland att det där är nog lite mer information än vad jag bad om. Jag är ju lite pladdrig av mig. Men han kan minsann prata om vad som helst med mig. Märkligt det där.
    haha... det har tagit mej några år att kunna prata med min mamma om det mesta... men vi barn är lite känsliga... vi vill inte veta vad våra föräldrar håller på med...   ni är gamla... ni ska inte hålla på med sånt... haha...

natti natti allihopa...

hörs kanske imorrn...
  • CuteElliz
    My Girls skrev 2010-03-19 23:19:08 följande:
    *förvirrande nu* Den här tråden är för nära "Saker du inte visste...." så jag skriver i båda och kommer på mig när det är försent *typ blond*
    haha... förstår dej...

natti natti... nu drar jag...
  • CuteElliz
    My Girls skrev 2010-03-20 22:52:13 följande:
    haha... jag känner igen det där... i början av mitt illamående så var det frukt i massor som gällde...   det var banan, äpple o vindruvor... sen gick det över till citron... o sen till clementiner... o sen till såna där goda pesetos o salmingar o salta sillar... haha... sen har jag fått sug efter choklad istället... men nu är det mest glass som gäller... igen... =p

o förresten... nej... ingen bebis... bara inte var hemma på hela dagen igår...
  • CuteElliz
    t0va skrev 2010-03-21 12:36:46 följande:
    *suck* det är ingen ordning på dig alls ju... hoppas du reklamerar eller kräver ersättning för sen leverans. :D
    haha... jo... eller så säger jag att sambon får ta hand om den... =p  allt är ju hans fel iaf... haha...

men kan tillägga att nu jäklar ska här testas knep... =p  färdknäppen har testats... fick höra att man skulle äta kebabpizza efter det så ska försöka få sambon att gå med på att köpa pizza idag... =p  o så ska jag städa sovrummet o vika tvätt o lyssna på musik...

så nu ska här testas... hoppas banne mej att ungen kommer nu...!!!! är trött på att ha ont i kroppen o är förbannat trött på att vara gravid... {#lang_emotions_yell}
  • CuteElliz
    t0va skrev 2010-03-21 12:47:36 följande:
    Lycka till... jag hade kunnat skrämma ut den men risken är stor att den väljer att stanna kvar förevigt då ;)
    haha... då ska vi inte testa det då... =p  haha... men tack för erbjudandet... {#lang_emotions_wink}
  • CuteElliz
    t0va skrev 2010-03-21 13:06:32 följande:
    fast om ni provat färdknäppen så kanske bebis såg din man, eller vem det nu var som hjälpte till, och blev rädd. För det vet du väl att bebisen ser sånt om man har sex redan från första sekund som den blir till. För bebisar behöver inte ens ha ögonen öppna för att se sånt ;)
    haha... så sant...   får väl hoppas på att bebis vill komma ut i natt eller imorrn... =p

sambon blir glad om han slipper jobba över påsk iaf... men det konstaterade jag att det slipper han i vilket fall som helst nu... men istället kommer den stackaren få stå ut med två vädurar i familjen...   haha... om bebis kommit innan den 20 så hade det blivit en fisk... o då hade jag fått vara ensam vädur i familjen... haha...
Svar på tråden För oss pladdriga.