För oss pladdriga.
Japp, det fungerar kanonbra med boendestöd, sambons har komit igång också fast det går lite trögare, men bägge personerna verkar fatta att det kan ta lite längre tid för honom och så. Men de verkar vara jättetrevliga personer som kan anpassa sig :)
Vi vet inte vad det är för kön på kiwin, men ska på ett extra ultraljud nästa torsdag så då ska jag fråga om de kan se det, vi är rätt så nyfikna :D
Känner som du med smärtan, det är inte den i sig utan att inte göra förmycket. Mitt boendestöd har förstått hur ont jag har, så hon stoppar och säger ifrån när det verkar som om vi gjort tillräckligt. Idag höll vi på ca 40min med kartongerna och plockade upp böcker och sånt. Sen fick det vara nog, även om jag har 2 timmar. Så skönt faktiskt att bli stoppad.
Tror det är tur att jag har en jättekiwi i magen nu med, hjärnan vill göra så mycket. Jag hämtade sambon förut på jobbet och körde dit honom igen sen. De skulle ha sommaravslutning i kväll. Sen tog jag en tur till babyaffärerna i stan för att kolla lite. Kunde nog hållt på med massa sen hemma också om det inte vore för att en viss kiwi håller på att böka och sparka sönder mina revben. Så den säger till lite då och då, och jag måste sträcka ut då. Det börjar bli så trångt att jag inte kan sitta normalt längre. Inte lätt att ha en kort överkropp ;)
Lyckades sätta fast en träskiva brevid diskmaskinen nu, vi handlade igår. Det är en stor glipa mellan skåpet och diskmaskinen och jag vill inte ha en tuggande pälsboll där bakom igen. Är så grymt varmt på balkongen så stackarn behöver få vara i köket lite men jag litar inte på att hon inte smiter bakom. Kan ju vara kul att ha diskmaskinen en vecka innan hon tuggar sönder kablarna ;)

Det är ju lika dumt som att säga att man inte kan ha en vagn som går att fälla upp i sittläge heller då?