Inlägg från: CuteElliz |Visa alla inlägg
  • CuteElliz

För oss pladdriga.

hallå alla glada...

jag håller med dej fru u, det har blivit väldigt tyst här... nu kommer jag dock kunna vara inne lite mer igen... har inte vrit inne så mycket nu när sambon varit hemma... men nu har han börjat jobba igen så... =p

• CuteElliz
    Fru U skrev 2010-04-19 13:08:17 följande:
    med andra ord börjar du o isabelle få in rutiner?
    nja... på sätt o vis... vissa dagar känns det så, men ibland inte...
  • CuteElliz
    t0va skrev 2010-04-19 13:10:55 följande:
    men den kan sparka bara lite lätt... och sen somna om. Typ "hej här är jag nu ska jag sova" Fast hanen var snäll och tog soffan inatt igen. Satte mig precis och kollade på FK infofilmer om föräldrapenning och sånt... jag fattar ännu mindre nu efteråt. Men det är som vanligt med myndigheter *suck*
    fråga mej om du vill veta ngt...   har hjälpt sambon att fylla i begäran om tillfällig fp i samband med barns födelse... =p  har även lyckats fylla i min egen begäran utan hjälp... så jag kan nog hjälpa dej...

här har jag det lugnt o skönt må jag lova... =)  enda oväsendet här hemma nu är musiken från nedervåningen o knapprandet på tangentbordet... =p  sambon tog med sig Isabelle (delvis på eget initiativ, men även på begäran från mej) o stack iväg till en kompis... =)  så jag har hunnit vika all tvätt jag skulle vikt när jag fortfarande var gravid... =p
  • CuteElliz
    Denebola skrev 2010-04-21 19:08:04 följande:
    Sicken fin liten plutt
    aaa... =)  underbart söt... =)  haha...

apropå dottern förresten... hon har börjat flörta med mej... haha... hon söker kontakt o sen ler hon jättestort ibland... haha... hon är så himla söt när hon gör det... dock har jag inte lyckats fånga det på bild än, för varenda gg jag tar fram telen eller kameran så slutar hon le... haha... jäkla busunge... =p
  • CuteElliz
    Diverse skrev 2010-04-21 19:21:52 följande:
    haha sötunge hon är lik dig som fasen
    hon är massa söt... =)  men lik mej... kanske... inget jag ser själv iaf... =p  men hon är som sin pappa i ett par avseenden... hon är ett matvrak (som sin pappa) o hon är morgontrött (som sin pappa)... men hon kämpar emot sömnen ganska ofta numera... vilket är fruktansvärt frustrerande på morgonen vid tre fyra då hon vaknat o fått mat... sen ska hon somna igen... men vill inte... så hon skriker en massa... så får lägga henne på bröstet o klappa henne i rumpan o sjunga tryggare kan ingen vara ungefär sju omgångar innan hon somnar... =p  trist att sova uppenbarligen... iaf på natten... =p
  • CuteElliz
    t0va skrev 2010-04-21 20:51:22 följande:
    Jösses så söt hon är, jag är inte alls avundsjuk.... ;)
    hon är inte lika söt när hon kämpar emot sömnen... =p
  • CuteElliz
    t0va skrev 2010-04-22 20:15:59 följande:
    dagens I-landsproblem... www.aftonbladet.se/brollopet/article6999626.a... Jag vill gärna bli hämtad i mitt föräldrahem av riddare på vita hästar och sen rida till kyrkan och min hane gör samma sak. :D CuteElliz: är som min hane, han är söt när han sover men inte lika söt när han är hyper och inte kan sova...
    precis...   nu ligger hon o sover igen...
  • CuteElliz
    t0va skrev 2010-04-23 15:16:23 följande:
    jag med... men jag vaknade nu, så då är jag inte lika söt längre :D Den här gången blev det 2 timmars sömn... något säger mig att all smärta ikroppen som jag har idag är "ta det lungt din dumma jävel" Hade boendestöd här förut, 2 timmar idag igen och på slutet så sa hon att hon såg på mig att jag var helt slut. Då är det illa... om någon som bara träffat mig 2 gånger kan se sånt. Men det blir lungt och försiktigt idag för att ladda om tills imorgon. Tyckte jag såg poppcorn i skafferiet :)
    jag försökte vila förut idag när lillan sov... 20 min fick jag vila... sen vaknade hon... tänkte försöka söva henne nu igen så jag får vila ett tag också...
  • CuteElliz
    t0va skrev 2010-04-23 16:10:36 följande:
    muta, säg att hon ska få en fin moppe när hon fyller 15 om hon sover fint, funkar på alla barn :D
    haha... tror dock inte det funkar på den här damen...
Svar på tråden För oss pladdriga.