-
haha... tror det är smartare att muta med mat... haha... hon är ett riktigt matvrak...t0va skrev 2010-04-23 16:20:01 följande:Gucciväska då? Det har jag läst här är alla honors dröm -
förstår dej precis...t0va skrev 2010-04-23 16:38:21 följande:kladdkaka då? :D Men varför frågar soc ens när vi önskar utbetalning om de ändå inte betalar ut pengarna då? Jag sa att vi vill ha det i slutet av denna vecka, ligger ute med ca 900kr för medicin, flyttkartonger, läkarbesök osv... men inte ett ljud och inga pengar än. Blir att låna från svärmor så vi kan köpa fler kartonger i helgen. Hatar när de gör sådär, tror vi har typ 400kr kvar. Hoppas hanen får besked om jobb och en vettig lön... kan ge riktigt mycket för att slippa soc och veta när pengar kommer in på kontot.
vi har en humla inomhus... men jag har inte en aning om hur den kommit in... =/ -
nja... tror inte riktigt på dörren eftersom jag inte öppnat den idag... =pt0va skrev 2010-04-23 16:47:52 följande:dörren? Eller ni kanske bor i grotta ;) men jösses så trött jag är idag, måste se när hanen tänker ta sig hem. Självklart så glömde han sin mobil hemma... bra ordning på den, är som vanligt. Nu måste jag leka lite med kaninen, hon är helt galen och försöker tugga sig igenom burgallret.haha... ja, då hade jag blivit grinig... =pDenebola skrev 2010-04-23 17:22:58 följande:Jag tyckte att det stod "alla horors dröm" Tyckte att det var lite väl magstarkt att kalla Isabelle det -
jag har varit lite off ett tag, men har inte riktigt haft tid att sitta vid datorn då dottern upptäckt att det händer saker även när hon sover...
-
vad skönt t0va att du överlevde... men håller med dej om att en del är verkligen gnälliga när de är gravida... jag försökte att inte gnälla så mycket, men jag hade verkligen ont i kroppen sista månaden ungefär... har ryggproblem o knäproblem sen innan o att då dessutom gå nästan två veckor över tiden gjorde inte de problemen mindre kan man lugnt säga... har fortfarande problem med rygg o knä, men jag vet ju varför o hur jag ska undvika att göra ont värre när jag har ont... vi har en trappa upp till sovrummet, datarummet o det som ska bli Isabelles rum... i sovrummet har vi dessutom skötbordet... men på nedervåningen har vi ju kök, badrum, tv-rum o ett extra vardagsrum... så de dagar jag har ont i kroppen får jag ju gå ner o sen får jag snällt sköta om lillan där... har köpt hem engångsskötunderlägg som jag använder ett hemma (tills hon råkar göra ngt på det) o sen har jag med mej resten om jag ska till stan eller så... smidigt o då vet man dessutom att inte ungen får en massa äckel på sig... är inte ngn bacillrädd människa direkt, men offentliga toaletter är sällan särskilt fräscha o man vet aldrig vem som använt skötbordet innan jag kommer dit o ska använda det... då är det bättre att ha ett engångsunderlägg som man bara slänger sen... då vet man att det är fräscht under barnet...
-
ja, precis...t0va skrev 2010-05-02 13:31:36 följande:Precis och om inte annat så är det frächt tills nästa som kommer och ska ha skötbordet. Så slipper man stå och torka om det kommer brevid. Vi har precis upptäckt att våra grannar är snälla nog att dela med sig av sin musiksmak... har dunkat musik nu i typ 2 timmar, i vardagsrummet så är det värst. Men om det inte lugnar ner sig så pratar vi med hyresvärden, troligen så är det väl så att de andra grannarna vågar inte eller orkar inte säga till men jag tvekar inte en sekund. Funderar på att bränna en skiva med svensk danbandsmusik och gå över och ge till dem så det blir lite variation. :D
ja, varför inte... bara gå över o ringa på o säga: jag tänkte att ni kanske kunde gilla den här skivan också... =p
jag hade ngn granne ngn gg som hade fest... problemet var bara att jag inte kunde lokalisera vart den grannen bodde (jag bodde i ett loftgångshus på andra våningen av tre då)... till slut tröttnade jag o nuvarande sambon så vi ringde securitas o sa att vi blev störda... klockan var väl närmare tre när vi väl ringde securitas... tycker det är väldigt illa faktiskt när man har fest o man inte sänker musiken vid midnatt... de flesta hus har ju regel om att det ska vara lugnt kl 22... men de flesta grannar har förståelse om man har fest en helg... men då får man ju också kompromissa o inte spela så förbannat högt hela natten utan åtminstone sänka vid midnatt... -
dött det var här då... =/
-
faan vad konstigt... jag har en röd prick istället för grön trots att jag är inloggad...

-
här var det dött... =/
-
har uppdaterat mitt bildgalleri med två nya bilder på Isabelle... =)