Inlägg från: NoMatter |Visa alla inlägg
  • NoMatter

För oss pladdriga.

CuteElliz skrev 2010-03-19 19:54:13 följande:
    hon är född -62...
    Typ, jämngammal med mig. Och det verkar bevisa att inte 60-talisterna är riktigt som dom (vi) borde heller.
    Det största modet är tålamodet!
  • NoMatter
    Denebola skrev 2010-03-19 19:54:57 följande:
    Vill du att vi ska kalla dig speciell i stället? (Måste bara slänga in
    " target="_blank">Stephen Lynch
    här Alla hans låtar är fruktansvärt o-PK, men de är så briljanta att man bara måste gilla dem Och så är han söt också)
    Ni får kalla mig vad mig vad  ni vill. Jag bryyyr mig inte.

Det där med normal är nåt jag inte gillar med tanke på min syster som har Downs symdrom och när man prata om henne och ska jämföra (varför man nu ska det) med oss "normala" så blir det bara så knäppt.  Dessvärre har jag inte hittat något bättre ord. {#lang_emotions_foot_in_mouth}

Nu ska jag kolla lite på Let´s dance.
  • NoMatter
    CuteElliz skrev 2010-03-19 20:01:40 följande:
    ska kika let's dance... o rösta på claudia... synd att man inte fick rösta ut ngn... alltså att man fick ringa på den man inte ville ha kvar...
    I wish!!
  • NoMatter
    t0va skrev 2010-03-19 20:13:19 följande:
    eldimini: kass... jag kollar på superg från paralympics, just nu är det blinda som åker... helt otroligt, fattar inte hur man ens vågar kasta sig ut för en sån backe utan att se. Jag gillar inte heller ordet "normal" vi brukar säga normaltokig för den stora gråa massan allmänheten... ;)
    Det är antagligen p.g.a att dom inte ser som dom gör det. Dom ser ju inte eländet.
  • NoMatter
    CuteElliz skrev 2010-03-19 21:44:24 följande:
    haha... min mamma är verkligen udda... eller vad säger du syster om min mamma...?? =p
    Jag är helt normal. {#lang_emotions_innocent}
  • NoMatter

Men måtte nu FÖRFAAAN Willy åka ut. Han borde ha varit borta för, typ, tio veckor sen eller nåt.

• NoMatter
    Denebola skrev 2010-03-19 21:27:59 följande:
    Fråga: När är det lagom att sluta amma?
    Svar: När du får tandmärken.
    Barn behöver inte ha tänder för att man ska fundera på att sluta att amma. Min yngste SÖG sönder mina bröst. En ilsken jäkel det där. Hmm...*funderar*....Han kanske borde ha blivit homosexuell?
  • NoMatter
    CuteElliz skrev 2010-03-19 22:33:34 följande:
    haha... håller med dej... du får säga sen vem som åkte ut... =p
    Men guskelov och tack! Han åkte ut. Fast han borde som sagt ha åkt för länge, länge sen. Finalen borde ha stått mellan Claudia och Molly.
  • NoMatter
    CuteElliz skrev 2010-03-19 22:34:51 följande:
    du kanske är det... men inte min mamma... hur vanligt är det med en mamma som vill ha en dotterdotter som är född den 8 mars för att det ska bli en rödhårig feministflata...?? då kanske du förstår vad jag menar... =p
    Asch, jag skulle kunna säga detsamma. Fast när jag väntade mina så var min stora fasa att mina barn skulle bli rödhårigt. Idag fattar jag verkligen inte varför.
  • NoMatter
    CuteElliz skrev 2010-03-19 22:38:43 följande:
    nu börjar klockan bli mycket o jag börjar bli trött... så nu fick jag en fundering... förstånd... är det ngt som killarna får innan de får stånd...?? trodde det räckte med bara ståndet...
    Japp, det är det som vi kvinnor alltid hoppas ska vara förspel. :-P
Svar på tråden För oss pladdriga.