För oss pladdriga.
oj oj oj... det låter som att ni har en hel drös med problem... men skönt att du börjar få tillbaka energin...
här går det bra... just nu är vi förkylda allihopa o Isabelle fick vara hemma från dagis igår o idag... får se hur vi gör imorrn... men hon kändes mycket piggare i allmänhet redan igår, men hostade så mycket så det var bättre att ha henne hemma en dag extra... fullt med energi har ungen... suck...
vi har fortfarande problemet med att hon vaknar om nätterna... inte så roligt... men häromdagen (i söndags) så fick hon för sig att efter att ha somnat om sent så skulle hon minsann ha sovmorgon... så då sov jag också... riktigt skönt... ända fram till halv elva på fm sov vi... =) eller ja, hon sov tills dess... jag vaknade väl frivilligt vid ca tio o kunde inte somna om... men skönt med en sovmorgon när hon i vanliga fall sällan vaknar senare än 9... oftast vaknar hon vid halv nio...
har precis fått massage också så nu har man lite huvudvärk eftersom jag varit så dålig på att dricka vatten... *skäms* men men... får skylla mej sj...
trist att höra att nattningen brukar ta så lång tid för er... hur gammal är kiwi (ja, jag kunde inte låta bli) nu...?? Isabelle blir två år i mars... att tiden går så fort..??
här hemma har vi sagt upp kontakten helt med min gamla familjehemsmamma o ett par till... vi fick en anmälan till soc på oss i somras... om att vi skulle vanvårda Isabelle... för vi hade aspergers o allt vad det var... men soc var nöjda när de kom ut andra gången... första gången såg det ut som ett bombnedslag i köket o till viss del i sovrummet o även i vardagsrummet... men sambon förklarade för dem att vi nyligen hade flyttat o helt enkelt inte hunnit packa upp så mycket än eftersom han jobbade så mycket o på helgerna hade vi haft fullt upp också ett tag... o jag o Isabelle var dessutom på dagisinskolning den dagen de kom ut första ggn... men andra ggn hade vi ordnat till det o de var så nöjda så o de kunde ju se att Isabelle mådde bra... skönt att slippa dom mer... men anmälan var anonym så vi vet ju inte säkert vem som anmälde oss... vi kan bara säga att vi tror vi vet, men vi kan inte vara helt säkra...