Inlägg från: CuteElliz |Visa alla inlägg
  • CuteElliz

För oss pladdriga.

bluebird skrev 2010-03-19 09:53:16 följande:
    Det är ingen vidare lydig bebis du har, får börja arbeta med disciplin direkt hen kommer ut.
    haha... definitivt...
    Denebola skrev 2010-03-19 09:54:04 följande:
    Tur det, man ska ju inte skaffa barn om man är omogen.
    haha... jag menar det... det är ju positivt att dom bedömer att man börjat mogna... haha...
  • CuteElliz
    Denebola skrev 2010-03-19 09:59:52 följande:
    Fast å andra sidan. Det är nästan lite väl sent att börja mogna efter BF. Det måste ju innebära att du var omogen när ni gjorde barnet, är det en särskilt bra grund att stå på som förälder egentligen?
    haha... men bebis ser nog till att den processen skyndas på nu tror jag...
    Denebola skrev 2010-03-19 10:00:35 följande:
    Och har bm gjort någon bedömning på din karl? Är han mogen?
    hon undersökte inte honom... haha... (fick en väldigt rolig bild i huvudet nu)
  • CuteElliz
    bluebird skrev 2010-03-19 10:04:59 följande:
    Men det vet du väl, män mognar tills de blir sju år, sen växer dom bara.
    haha... isf är nog min ett undantag faktiskt... han är lite mer mogen än en sjuåring... =p  han är nog som en tonåring iaf...

haha..
  • CuteElliz
    bluebird skrev 2010-03-19 10:08:59 följande:
    Jo, visst finns det undantag. Min son är fem år men tänker och agerar oftast som en 50-åring.  Jag har alltid trott att föräldrar gjorde barnen "lillgamla", ack så jag bedrog mig.
    haha... ok... ja, men jag måste erkänna att det är rätt kul att se likheter o skillnader barn/föräldrar... =p  haha... min sambo är vääääldigt lik sin pappa till sättet framförallt... men även en del till utseendet... men dom är så pass lika att dom till o med rör runt i kaffekoppen på precis samma sätt...!!!! o då slår de emot skeden mot kanten på precis samma ställe o oftast samtidigt... haha...
  • CuteElliz
    bluebird skrev 2010-03-19 10:09:33 följande:
     Det har jag aldrig tänkt på!
    det måste jag erkänna att det har inte jag heller tänkt på... {#lang_emotions_sealed}
  • CuteElliz
    bluebird skrev 2010-03-19 10:12:34 följande:
    Min son har klara likheter med sin far också, konstigt nog har även mina döttrar det, fastän de inte minns honom. Det är lustigt det där, hur vissa beteenden "ärvs" på något mystiskt sätt.
    så sant... jag vet att jag (tyvärr) har ärvt en del beteenden från min far också... det komiska är väl att en del motsatta beteenden har jag ärvt från min mamma... haha...
  • CuteElliz
    Denebola skrev 2010-03-19 10:17:36 följande:
    Jag kan i alla fall säga att jag inte har bidragit till att föra dnna tragiska befolkning vidare, det är mer än vissa andra i den här tråden. Mm just det!
    haha... din tur kommer den också...
  • CuteElliz
    Diverse skrev 2010-03-19 10:19:39 följande:
    *Inne och snokar* (Det är nu ni ska hjälpa mig tjata på min lillasyster CuteElliz om att hon ska upp och röra på sig lite istället för att sitta still på stolen med massa jätteonda värkar och bita sig i läppen var femte minut.)
    äh... tyst med dej syster... nu ska du inte vara sån där... biter mej inte i läppen heller... behöver inte bita ihop längre... jag fick bita ihop förut för att det gjorde ont i magen och benet... jävla ben o börja bråka idag... {#lang_emotions_yell}
  • CuteElliz
    Diverse skrev 2010-03-19 10:22:37 följande:
    Jasså...  På msn är det minsann bara 4 minuter sen du behövde bita ihop.
    ja, men det högg ju till i benet samtidigt... {#lang_emotions_cry}

men visst... det gör ont i magen också... o bluebird: jag tror inte det är ngn bra idé att jag försöker jogga... haha... då blir det jordbävning... *asg*
  • CuteElliz
    bluebird skrev 2010-03-19 10:26:13 följande:
    Just ja, flodhästen som vägrar komma ut.
    precis... haha... o plus att jogging inte är ngn bra idé idag då jag vaknade av kramp i ena vaden... det var faan värre än de här värkarna... åtminstone just då... snart är jag nog av en annan uppfattning... men bebis ville ju inte komma i natt så då får den snällt vänta tills imorrn... det har jag bestämt...
Svar på tråden För oss pladdriga.