• N3D

    Hjälp!! kläder till tema: Ursäkta jag har kommit fel...????

    ska på studentskiva snart och temat är Ursäkta jag har kommit fel..


    vad tar man på sig????
  • Svar på tråden Hjälp!! kläder till tema: Ursäkta jag har kommit fel...????
  • N3D

    haha jaaa, pyjamas!!! komma i nattlinne och sån där sovmask på huvudet och ha lite knullruffs och typ utkladdad smink runt ögonen, eller vore det tooo much?

  • Waersta
    ND3 skrev 2010-03-19 14:32:38 följande:
    haha jaaa, pyjamas!!! komma i nattlinne och sån där sovmask på huvudet och ha lite knullruffs och typ utkladdad smink runt ögonen, eller vore det tooo much?
    Tofflor på och tandborsten i munnen.
  • N3D

    eller om jag kom med helt rinnande smink och såg helt förstörd ut, på väg till psyket, men gick fel?? 

  • N3D
    Waersta skrev 2010-03-19 14:33:25 följande:
    Tofflor på och tandborsten i munnen.
    hahahha jaa :D fan vad roligt!!! 
  • N3D

    jag är mycket för sminkningar så kom gärna med förslag där mycket smink krävs :)

  • Waersta
    ND3 skrev 2010-03-19 14:34:03 följande:
    eller om jag kom med helt rinnande smink och såg helt förstörd ut, på väg till psyket, men gick fel?? 
    Tvångströja. Men då får Du dricka ur sugerör hela kvällen.
  • N3D
    Waersta skrev 2010-03-19 14:38:24 följande:
    Tvångströja. Men då får Du dricka ur sugerör hela kvällen.
    haha ja det kommer ju bli lite omständigt ;)
  • S a n n e

    Kom som pantominartist. Det blir en hel del smink och så brukar de alltid ha antingen kroppsstrumpa eller för stora kläder där hängslen är en viktig accesoar.
    Så kan du gå omkring och göra störiga rörelser och vara allmänt på (som de brukar vara) Ännu roligare om du inte har talang för det och tex ska göra "fönsterrutan" osv...

  • SandraLinnea

    Bunny dräkt. Tänker på Bridget Jones dagbok, då hon skulle på nånslags tillställning och trodde att det var maskerad ^^

Svar på tråden Hjälp!! kläder till tema: Ursäkta jag har kommit fel...????