Inlägg från: Fins Mamma |Visa alla inlägg
  • Fins Mamma

Traderatråden nr 16

nu känner jag mig taggad, tänkte fota osv i em o fixa till en prolist. massa massa kläder här hemma, och stövlar o fan o hans moster ;)   så nu jävlar.... 

behövs en massa pengar nu också och täntke få ta del av alla andras skattepengar vad går bäst just nu?  är det försent att sätta ut poalrn ws?

~♥*♥~ Josefin~♥*♥~
  • Fins Mamma
    x karin76 skrev 2010-06-10 07:36:46 följande:
    De känner väl inget "driv" efter att få in pengarna...?
    ★ Jack 2007 ★ Cleo 2009 ★ www.tradera.com/auktioner/x_karin
    brukar faktiskt skriva påminnelsemail ändå. har auto-vinanrmail så anstränger mig inte alls ;)
    ~♥*♥~ Josefin~♥*♥~
  • Fins Mamma
    AnnelieTyresö skrev 2010-06-10 07:45:56 följande:
    Ja det är så himla smidigt när man får kontonr å allt det där på en gång :)
    ja tycker om de mailen både som säljare o köpare inte lust o skicka ut en massa mail och så slipper jag vänta osm köpare. kommer oftast direkt ♥
    ~♥*♥~ Josefin~♥*♥~
  • Fins Mamma
    vad tror ni om avslut den 24de, dvs dagen innan midsommarafton? då har väl de flesta fått lön och sitter o slösurfar inför helgerna som kommer? *hoppas*
    ~♥*♥~ Josefin~♥*♥~
  • Fins Mamma
    AnnelieTyresö skrev 2010-06-10 07:50:34 följande:
    Ja det msåte vara smidigt nu med sånna mail och prolistern.

När man väl lär sig det, så tror jag man vinner mkt tid.
    ja verkligen, brukar fota allt o sen fixa till bilderna ( beskära o vända på osv) sen auktionerna. helt underbart snabbt går det.
    ~♥*♥~ Josefin~♥*♥~
  • Fins Mamma

åh nu har jag lagt in 15 tilla utkioner på prolistern, två redan ute , hoppas  verkligen detta går vägen, blir en hel del annonser ut närmaste tiden, ska flytta troligen ;)

~♥*♥~ Josefin~♥*♥~
  • Fins Mamma

har några annonser kvar att göra. sen laddas de upp. 

eller några, verkar bli en hel del ( kollar på klädhögen bredvid mig)

~♥*♥~ Josefin~♥*♥~
  • Fins Mamma
    Tettan skrev 2010-06-14 19:17:38 följande:
    Jag har inga annonser ute nu, och börjar få abstinens (de sista gick ut igår... )

Grejjen är den att vi åker på semester nästa vecka och vill inte ha några ouppklarade affärer när vi är borta...

Kanske man ska lägga ut ett antal två-veckors utan köp nu? Hur skulle ni ha gjort? Jag brukar normalt lägga ut mina på 1 vecka...

ja avrför inte, dock så kanske du borde kunna svara på mail om  ngn undrar något...
    ~♥*♥~ Josefin~♥*♥~
Svar på tråden Traderatråden nr 16