Inlägg från: Fins Mamma |Visa alla inlägg
  • Fins Mamma

Traderatråden nr 16

Stormis skrev 2010-07-01 17:32:37 följande:
    Jag hade nog påpekat att jag redan varit snäll och väntat länge nog på betalningen och om det bara rör sig om hundra kronor så bör man väl ha de pengarna... Annars kanske man inte ska sitta och bjuda hem saker... På nåt litet snällt sätt... Jag tycker inte att det är ok att förutsätta så lång betalningstid om man inte kommit överens om det.
    men hur ska jag uttrycka mig då??

-Hej!
    Kan du betala tidigare blir jag glad, dessa är utsatta då jag är på väg ock ska flytta och behöver både pengar och Plats. är ju egentligen inte några stora penagr men jag behöver dem ändå.

hade varit bra om jag blivit informerad om detta INNAN du budade ( som jag skrivit i auktionerna som du budat hem)
    ~♥*♥~ Josefin~♥*♥~
  • Fins Mamma

eller. hur skulle ni ha skrivit, vill inte få sänkta staplar helelr Gråter hon har vunnit 7 auktioner redan o budat på minst 2 till. blir till att spärra henne efter dessa har rett ut sig

~♥*♥~ Josefin~♥*♥~
  • Fins Mamma

TACK SNOR DEN RAKT AV....

Jomppelina skrev 2010-07-01 19:19:55 följande:
    "Jag samfraktar mer än gärna, det är ju dumt att betala mer frakt än man behöver. Om du gör som så att du betalar vinnande-bud-priserna i den takt som auktionerna går ut, och mailar när du känner att du är klar med budandet och vill ha varorna skickade, så sampackar jag och återkommer med totalt porto. Jag kan absolut skicka med schenker, det är inga problem.

Men som sagt, jag blir tacksam om du betalar för varan när den går ut i enlighet med min betalinformation, inte minst för att vi själva sitter lite knapert nu i semestertid. Hoppas att du har förståelse för detta.

Mv
    ~♥*♥~ Josefin~♥*♥~
  • Fins Mamma
    Jomppelina skrev 2010-07-01 19:24:24 följande:
    Oj! Har inte varit så mycket på familjeliv det sista, vad ser jag, man FÅR länka sina egna auktioner här nu?? Tummen upp till familjeliv! *ville bara visa min glädje här även om jag bara lägger ut massa gamla grunkor...*
    jo men vi vill ju se ändå
    ~♥*♥~ Josefin~♥*♥~
  • Fins Mamma

fick svar nu

jo jag har full förstålse för det,
    men kruxet är att jag har pengar men ´man kan tyvärr inte sätta in dem på mitt konto här där jag bor,
    så får inte pengar på kontot förrän den 22 juli annars skull jag ju betalat .

vad svarar man på detta då?

~♥*♥~ Josefin~♥*♥~
  • Fins Mamma
    Mamma till Simon skrev 2010-07-01 21:14:49 följande:
    LÅT BLI ATT BUDA DÅ!!!!!!!!!
    Nä jag vet inte vad du ska svara då, kanske att du uppskattar om hon kunde låta bli att buda på fler av dina auktioner tills hon betalat dem hon redan vunnit!
    Jag vill också skriva så, men rädd för negativt osv....
    Jomppelina skrev 2010-07-01 21:14:52 följande:
    Man kan inte sätta in pengar på kontot där hon bor?? Kan du förklara det där och varför det inte skulle gå?
    skrev såhär :

Nu förstår jag inte riktigt...?

varför kan man inte sätta in pengar där?

tänkte skriva att jag uppskattar att hon ej budar på fler innan dessa är betalda

~♥*♥~ Josefin~♥*♥~
  • Fins Mamma

blir detta svar bra?

Nu tänker jag vara lite hård och tycka att man ska ha pengar på kontot när man budar. detta är ju bla somamrkläder och därför satt jag ut de nu, ananrs hade jag väntat. du har betalt andra auktioner efter mina har gått ut så detta känns lite  olustigt om jag ska avra ärlig...

~♥*♥~ Josefin~♥*♥~
  • Fins Mamma
    Finsmamma skrev 2010-07-01 21:39:50 följande:
    blir detta svar bra?

Nu tänker jag vara lite hård och tycka att man ska ha pengar på kontot när man budar. detta är ju bla somamrkläder och därför satt jag ut de nu, ananrs hade jag väntat. du har betalt andra auktioner efter mina har gått ut så detta känns lite  olustigt om jag ska avra ärlig...

la dessutom till

har du ingen bekant som kan betala via sin internetbank o d ger denne pengar i kontanter?

~♥*♥~ Josefin~♥*♥~
  • Fins Mamma

Ok det är lugnt , jo men har sånt som dargit o trodde jag skule ha ´mer ´kvar efter det , men ber om förlåt för det om det nu hjälper jo vet att är sommarkläder,
    nej jag betalade auktioner den 25 juni , nej tyvärr har jag inte det

vilkeen idiot,. hon är spärrad nu

~♥*♥~ Josefin~♥*♥~
Svar på tråden Traderatråden nr 16