Traderatråden nr 16
Här e jag gärna med, tradera kan vara skoj om man inte möter på lurendrejare.
Håller själv på att lägga ut en massa utväxta sommar kläder. Dålig motivation dock så måste väl bara ta tag i det =)
Här e jag gärna med, tradera kan vara skoj om man inte möter på lurendrejare.
Håller själv på att lägga ut en massa utväxta sommar kläder. Dålig motivation dock så måste väl bara ta tag i det =)
Självklart man ska vara försiktig, inte så att alla är ärliga tyvärr, o gäller det större summor så är det ju inte kul om man blir lurad. Ofta har man en bra känsla o tycker man ska följa den. Oftast stämmer den, så om du känner att något är lurt kanske det e bäst att avvakta.
www.tradera.com/MyTradera/Seller.aspx
Väntar på att mina ska gå ut =) Hoppas det höjs lite till, bra med lite extra peng under sommaren. Men skönt bli av med allt också som bara ligger o tar plats. Är en sån som spara men har nu börjat med att sälja av då vi skulle kunna använda förvaringsplatserna till annat som vi faktiskt använder =)
Så titta gärna in på mina auktioner =)
SaraEu: Nyfiken på vad det var för skjortor du lagt ut? har du länk eller är ditt alias här detsamma som på tradera?
kan ju ge min länk =)) om någon är intresserad.
www.tradera.com/MyTradera/Seller.aspx
Tack Hannah74 och FInsmamma =) Visste inte det blev fel! Fungerar nu hoppas jag.
http://www.tradera.com/auktioner/Mariajuj
SaraEu, synd min man har inte Small :(
men lägger den under den storlek som jag tycker det plagget har...så gör som du gjort bara viktigt att någonstans nämna den storlek som står i plagget =)