Inlägg från: MariaJuj |Visa alla inlägg
  • MariaJuj

Traderatråden nr 16

Här e jag gärna med, tradera kan vara skoj om man inte möter på lurendrejare.

Håller själv på att lägga ut en massa utväxta sommar kläder. Dålig motivation dock så måste väl bara ta tag i det =)

• MariaJuj

Självklart man ska vara försiktig, inte så att alla är ärliga tyvärr, o gäller det större summor så är det ju inte kul om man blir lurad. Ofta har man en bra känsla o tycker man ska följa den. Oftast stämmer den, så om du känner att något är lurt kanske det e bäst att avvakta.

www.tradera.com/MyTradera/Seller.aspx

• MariaJuj

Väntar på att mina ska gå ut =) Hoppas det höjs lite till, bra med lite extra peng under sommaren. Men skönt bli av med allt också som bara ligger o tar plats. Är en sån som spara men har nu börjat med att sälja av då vi skulle kunna använda förvaringsplatserna till annat som vi faktiskt använder =)

Så titta gärna in på mina auktioner =)

SaraEu: Nyfiken på vad det var för skjortor du lagt ut? har du länk eller är ditt alias här detsamma som på tradera?

• MariaJuj
    Viktorsmamma skrev 2010-06-15 18:26:10 följande:
    mina går segt med,  Nova Star harem anv. 2 gånger är "bara" uppe i 126kr och nypriset va 375 för 2månader sedan..=/
    Men många lägger väl i sista minuten på fina kläder så de brukar ju landa på betydligt bättre pris mot vad det låg på vid ditt inlägg =) Bukar vara så när jag lägger ut märkeskläder.

Just nu rensade jag ut bland "vanliga" kläder så glad bara bli av med dem, då det tar ofantligt mycket plats o jag sparar o spar (till vad kan man ju undra hahaha).

40min kvar tills första auktionen går ut, väntar o hoppas på högre bud =)
  • MariaJuj
    fabler skrev 2010-06-15 21:07:50 följande:
    La ut en me and I tunika nyss men blev lite osäker på om jag tänkt lite galet när jag la ut den. De är nämligen 98/104 och jag har  lagt den under stl 86/92 då jag tycker de går alldeles utmärkt att gå upp en stl med den, för som tunika är den verkligen super kort på en 98/104. Men smaken är ju som baken och de kanske är lite galet o lägga den under 86/92 när de faktiskt är en 98/104. Eller vad säger ni?
    Jag brukar ange den korrekta storleken (för de jobbiga som finns på tradera skulle ju lämna neg annars).  Men sen skriva i objektbeskrivningen hur jag uppfattat storleken Kyss
  • MariaJuj

men lägger den under den storlek som jag tycker det plagget har...så gör som du gjort bara viktigt att någonstans nämna den storlek som står i plagget =)

Svar på tråden Traderatråden nr 16