Inlägg från: MariaJuj |Visa alla inlägg
  • MariaJuj

Traderatråden nr 16

Vågar man lägga utrop 1 kr eller ska man sätta ett pris om man lägger ut nu o det ska gå ut den 3:e eller 4:e...?  Vad tror ni?

• MariaJuj
    Viktorsmamma skrev 2010-06-27 19:24:58 följande:
    jag har din sittpuff mcqueen i minneslistan 
    Skrattande
    AochJsMamma skrev 2010-06-27 18:00:48 följande:
    jag vågade inte köra 1 kr denna omgången som jag har ute nu, brukar ha 1 kr annars.... tycker T går smått dåligt nu, så jag tog höga utrop (eller det jag minst vill ha rättare sagt) och dte tycks funka för jag har fått en hel del köp nu o bud på ca hälften iallafall...det som inte säljs sparar jag, är i superfint skick så jag sparar hellre än skänker bort på T.
    Nej jag körde på ngr igår som jag hoppas går upp, men tveksam till det jag ska lägga nu under kvällen, så svårt veta om det man har e intressant och om man får ett eller flera budObestämd
  • MariaJuj
    Olivers Mamma skrev 2010-06-27 19:28:11 följande:
    Usch, har avslut ikväll och det hade jag glömt bort helt.
    Maken åker bort imorgon och jag jobber hur mycket somhelst denna veckan :-/

Får försöka smit hem på lunchen för att hinna hem o packa paket eller ngt
    Eller skriva ut listan med adresser, ta med bärbara datorn, mailingbags och hitta en mysig plats under lunchen och äta sen göra så många paket du hinner/vill...så slipper du ta dig hela vägen hem (såvida det inte är nära) Flört
  • MariaJuj
    Olivers Mamma skrev 2010-06-27 19:37:08 följande:
    Det var faktiskt en väldigt bra idé

Har nära hem men ditt föslag var ju riktigt mysigt
    Skrattande såg du har många fina auktioner ute
  • MariaJuj

V

anette 81 skrev 2010-06-27 20:18:32 följande:

Vad är bäst o skriva, solskyddskläder eller badkläder med solskydd?
    Vad söker folk mest på?

Varför inte skriva solskyddskläder /badkläder sen storlek....ev märke..Skrattande
  • MariaJuj
    Olivers Mamma skrev 2010-06-27 20:24:15 följande:
    Tack :-P
    finns i mina barns storlek såg jag också men precis köpt en massa, men såg de är lite kvar tills de går ut så tåls att fundera på Flört Man är ju såå logiskt av sig, säljer ut kläder för har för mycket men ändå så sugen på att köpa Oskyldig
  • MariaJuj
    anette 81 skrev 2010-06-27 20:27:54 följande:
    tack det kan jag ju göra
    Gör alltid fler kategorier om det t ex är en tunika som man också kan ha som klänning skriver jag ut båda =) Ju fler ord dessto mer som hittar till en skulle jag tro, bara det e relevant till saken man säljer Flört
  • MariaJuj
    Olivers Mamma skrev 2010-06-27 20:35:26 följande:
    Jag är likadan. Lägger ut tio auktioner för att under tiden köpa 15 nya plagg
    Skrattande obotliga *ler*
    Båda mina kära döttrar har ju haft vatkoppor så jag har haft ganska mycket tid vid datorn...lovar att det är farligt Solig (de fick inte samtidigt utan stora löste av när mini:s hade läkt klart).
  • MariaJuj
    Olivers Mamma skrev 2010-06-27 21:07:39 följande:

Nej usch och fy, man tycker iaf de kunde haft det samtidigt lixom stackarna.

Vad heter du på tradera?

Samma som här Flört (Mariajuj)
  • MariaJuj
    Smultronhjärta skrev 2010-06-27 21:11:26 följande:
    Voj voj...imorgon så ska det enligt mail trilla in en massa pengar så imorgon lär jag ha det svettigt med mitt packande..Idag fixade jag inte att klippa och klistra så det fick bli svarta hundbajspåsar men då hann jag posta innan kl 13

Köp-nu är gooooood shit
    Skrattande alltid kul när det går bra!
Svar på tråden Traderatråden nr 16