• Pixxi

Traderatråden nr 16

Jag tänkte lägga ut en superfin kofta från märket Oilily. Jag vet att det är ett bra o fint märke men nån som har nån aning om vad en sån kostar ny? 

• Pixxi

Jag funderar på att lägga ut några saker tex:

Muddjeans, bikini, sommarklänningar, funkar allt nu eller skulle ni vänta med något?

• Pixxi
    ominte skrev 2010-04-03 15:49:40 följande:
    Jag har också massor av sådant att lägga ut men jag tror jag väntar lite. Iom att det är påsklov nu och folk åker iväg tror jag det är trögt på tradera. Och sätter man avslut efter påsklovet har folk inga pengar Jag håller på att ladda prolistern med massor av kläder som jag vill bli av med och som jag tänker slänga ut lagom till barnbidraget i april. Några saker tror jag ialla fall att jag kommer lägga ut ikväll eller på söndag med avslut om 1-1,5 vecka, typ vårskor och jeans men sommarkläder väntar jag lite till med som sagt
    Jag tänkte tvärt om Om jag lägger ut dem nu i påsk så kanske folk har mer koll på internet eftersom de är lediga. Men du har säkert rätt... Jag tänkte ha avslut om 2 veckor runt barnbidrag.

Men bikini kanske är lite för tidigt
  • Pixxi

Ny fråga...

Hur fotagraferar man helrött eller svart? Hur jag än gör ser det slitet och fult ut. Har en superfin Pop kjol som är röd men när jag tar kort på den ser den sliten ut

• Pixxi
    trolltriss skrev 2010-04-03 20:31:52 följande:
    man fotar utomhus,, utan blixt i solen med någon bakgrund som INTE är så klar ,,, t ex asfalt, trämöbel eller gräsmatta,,,,,
    Tack för tipset
Svar på tråden Traderatråden nr 16