• Pixxi

Traderatråden nr 16

Finsmamma skrev 2010-07-04 11:00:12 följande:
    går ltie trögt ja, fast många kompletterar sommarkläderna vad kag förstått...
    Tack för svaret. Jag väntar lite tror jag Har mest velourbyxor o så och det känns lite mer höst. Det är nog fyndpris på velouren på tradera nu.. man kanske ska fynda lite själv istället
  • Pixxi

Känner mig lite less på tradera nu, det är så jobbigt att vara köpare Idag fick jag en tröja med färg på som bara skulle vara lite tvättnoppig och lite använd. Sen budade jag hem något som skulle kosta 24 kr i frakt men sen när jag fick vinnarmailet så kostar det 48:- *suck*

• Pixxi

Sista gången jag köper begagnat på tradera Köpte en jeanskjol och när jag fick hem den såg den fin ut, lite sliten kanske men fin, dottern provade o den satt tom bra, jag lämnar omdöme, sen ska jag sy dit namnlapp och ser att säljaren har sytt om hela mudden, dessutom är det små hål i mudden efter symaskinsnålen. Känner mig så besviken. Det stog " fint skick , knappt använd " jo tjena....

• Pixxi
    Pixxi skrev 2010-07-28 19:23:04 följande:
    Sista gången jag köper begagnat på tradera Köpte en jeanskjol och när jag fick hem den såg den fin ut, lite sliten kanske men fin, dottern provade o den satt tom bra, jag lämnar omdöme, sen ska jag sy dit namnlapp och ser att säljaren har sytt om hela mudden, dessutom är det små hål i mudden efter symaskinsnålen. Känner mig så besviken. Det stog " fint skick , knappt använd " jo tjena....
    Det ser verkligen hemmasytt ut om ni förstår vad jag menar. Snett o vint, hade det varit snyggt gjort så hade det ju inte spelat nån roll.
  • Pixxi

Ärs,,, jag kanske överreagerar. De kanske ska se ut så ??
  • Pixxi

God morgon Nu har jag lagt ut lite auktioner. Jag har inte lagt ut några på länge, men det blev lite jeans tilll större barn och lite ytterkläder.  Hoppas att det funkar nu eftersom jag la 1kr på flera Tyst

• Pixxi
    Viktorsmamma skrev 2010-08-26 18:47:23 följande:
    min gjorde de förra veckan då de hade fått en trojan, men de ska ju ha fått bort den säger de
    Jag hoppas det, min dator vill  inte logga in här och varnar för 5 hot som det står. Men vad ska man tro. Jag kör virus sök så hittar datorn inget på FL
Svar på tråden Traderatråden nr 16