• Pixxi

Traderatråden nr 16

HäxanSurtant3 skrev 2010-04-09 22:23:19 följande:
    Tjejer:tips! Sälj av era ev solskyddsdräkter oavsett skick. Otrligt vad folk betalar för dem!  sålde av en med massor av sand i som inte gick bort och som var laga i grenen-allt noggrannt beskrivet i objektsbeskrivn-den gick för 86 kr! Och snart går en annan ut för 155 kr. (nypris 170 kr). Verlar även som om solglasögon till barn går bra. Sålde ett par till baby för dryga hundralappen.Nypris 125 kr. Vet inte folk dessa saker ju finns tnya till nästan samma pris???
    Jag har ett set hemma, tröja o byxor men de är använda så jag vågar inte sälja dem. Använda badkläder får man ju inte sälja
  • Pixxi
    Tettan skrev 2010-04-10 14:42:24 följande:
    Ni som säljer mycket - har ni någon känsla om det är sämre att lägga ut auktioner med avslut på eftermiddagen än om avslutet är på kvällen?
    Jag tror på att man ska lägga avslut på kvällen efter halv åtta om det är barnkläder. Söndagskvällar tror jag också är bäst, runt barnbidrag/lön.
  • Pixxi
    Tettan skrev 2010-04-10 16:41:28 följande:
    Jo, så har jag också tänkt... Så jag lägger ut annonser mellan 20.00-omkr 21,30... Men ibland så kliar det i fingrarna att lägga ut... Däremot så bryr jag mig inte om om det ligger nära barnbidrag... Jag lägger ut max fyra/fem per gång - blir så jobbigt vid avslut annars...
    Jag brukar lägga ut fler, jag inbillar mig att de säljer varann, det blir fler bud och fler som hittar auktionerna ifall man har många, men det är jobbigt.
    Just nu har jag 59st ute.
    Jag är ledig måndagen efter de går ut som tur är....
  • Pixxi
    x karin76 skrev 2010-04-12 19:30:40 följande:
    Folk hittar dem nog ändå, storleken står ju i rubriken, det är nästan viktigare än att lägga dem i "rätt" kategori. Jag brukar aldrig söka i kategorierna nästan (om jag inte har oändligt med tid), utan oftast bara på märket, plaggtypen och storleken.
    Jag hoppas det
  • Pixxi
    h80 skrev 2010-04-13 20:05:04 följande:
    neeej fick precis ett neg omdöme, en body som inte kom fram. Jag skickade den i torsdags, köparen mailade idag o frågade om jag hade postat, jag sa ja o att jag hade skrivit avsändare på. Så att den förhoppningsvis kom tillbaka till mig. Åhhh hon kunde ju ha hört av sig innan hon la neg. omdöme, bodyn kostade 21kr, det hade jag hellre betalat tillbaka än fått ett neg
    Åh vad trist
  • Pixxi
    snappi81 skrev 2010-04-13 20:33:28 följande:
    Är det nån av er som säljer pojk kläder? Eller har ni alla söta små flickor!
    Jag har lite pojk ute, men mest runt 150-160 Jag har en STOR söt pojke ♥ och söta små flickor
Svar på tråden Traderatråden nr 16