Inlägg från: Medusan |Visa alla inlägg
  • Medusan

Traderatråden nr 16

Någon här som vet hur det funkar med kampanjen tradera hade med att slipp osåltavgifter på 50 auktioner man la ut? Mina osåltavgifter ligger på fakturan nu så de har ju inte dragit av dem

• Medusan
    Tettan skrev 2010-07-09 22:13:52 följande:
    Fast det gällde ju att man har utrop 1-9 kr och inget köp-nu. De har begränsat till 50 auk/mån så att folk inte missbrukar det...
    Det här är en kanpanj de hade för ett par veckor sedan och det gällde bara över en helg så det är inte som med det du beskriver
  • Medusan
    Finsmamma skrev 2010-07-09 22:21:15 följande:
    har du fått fakturan? det ska väl ananrs dras av när vi får fakturorna vad jag förstått
    Det kanske är så det fungerar då, att det dras av först när man får fakturan men ligger kvar om man kollar på avgifter och fakturor på tradera?

Har inte fått fakturan.
  • Medusan

Hej

Jag behöver tips på hur jag kan mäta barnskor när jag inte har någon mätsticka? Sulorna går inte att ta ut på de flesta heller.

• Medusan
    Olivers Mamma skrev 2010-08-12 18:38:04 följande:
    o ni har inte ngn sån där dra-ut-tumstock-smart-mojäng heller?
    Jo har en sådan någonstans, det gäller bara att hitta den. Har alltid problem när jag ska sälja skor för att jag inte kan mäta och får alltid frågor om det, suck.
  • Medusan

Stort tack för alla tips om att mäta skor

Jag ska testa alla idag hade jag tänkt....

• Medusan
    HonSomVet skrev 2010-08-13 08:04:47 följande:
    Fast det står ju att man kan välja fritt bland tillval och sluttid. ALLT är gratis står det... Då måste man väl ta dem på orden... Eller ska man inte det? Obestämd
    Jag har tolkat det som att rubbet är gratis så jag har tänkt lägga ut svindyra auktioner med tillval som utvalda objekt, reservationspris, valfri utgångstid  och en massa annat
  • Medusan
    HonSomVet skrev 2010-08-13 10:08:48 följande:
    Ja så tänker jag också. Fast jag vill ju gärna få det sålt också, haha!
    Jo det är ju en fördel om man får det sålt men jag tänker lite som att jag nu kan chansa med dyra designplagg som jag inte vill riskera att skänka bort och då ska jag testa reservationspris tänkte jag som annars är kritisk till samt för snål för att betala för

Tänker även lägga ut på min mans konto för att utnyttja erbjudandet dubbelt, tror man kan "tjäna" in en hel el för det är ju svindyrt med provision på tradera numera.
  • Medusan

Ang. vinterkläder så har jag sålt mängder redan och det har gått riktigt bra. Konkurrensen blir ju större och större ju längre man väntar medan det just nu inte finns så mycket och folk tänker att de ska "fynda" tidigt fast de i själva verket troligen kan få en del billigare om en månad eller så

• Medusan
    SAJ skrev 2010-08-13 10:35:08 följande:
    Hej! När gäller 3 st gratis auktioner? Dvs vilken dag ska man lägga upp dem?
    I helgen 14-15/8 erbjuder vi dig att sälja upp till tre objekt helt utan kostnad!

Skapa dina tre annonser och välj fritt bland tillval eller önskad sluttid. Allt är gratis! Om du skulle ha oturen att inte få dina prylar sålda så betalar du heller ingen osåltavgift.

kampanj.tradera.com/promo/saljyra/
Svar på tråden Traderatråden nr 16