Traderatråden nr 16
gick ok ändå med mina avslut.... skönt det
gick ok ändå med mina avslut.... skönt det
åh vill ha snabba betalningar denna gång så jag blir av med sakerna!
var på hemköp och postade ett paket nyss. de har typ som mailingbags som man får ta där, posten har ngn kampanj igen. Tips! (borde finnas på fler ställen
kommer ni ihåg hon som jag skrev om tidigare i veckan som budade på en massa saker som hon ville betala den 22da? fick henne att betala själva vinstsumman o så resten av summan och frakt skulle jag få på måndag. nu har honbörjat buda på saker som har avslut den 15de o skrev ok för denna gången men sen äre slutbudat o jag vill ha pengarna den 16de.. för jag behöver penagrna och sakerna står ivägen!
nu blev hon sur och skrev att jag faktiskt har skrivit i mina annonser attd et är 5dagar man har på sig att betala. och att hon ej får pengar förän den 20de
svarade
fast då får du isf betala de du vunnit tom den 10de så skickar vi dem o börjar om på en ny kula då.
står även att samfrakt gäller inom 7 dagar. du har nu väntat med samfrakt i 20 dagar o vill alltså ha 5 dagar till? vi hade ju pratat om att du skulle betala till min väns nordeakonto på måndag så jag kunde skicka det...
fick till svar att:
Jo men då får jag ju betala dubbel frakt, jo jag vet att det gör det, jo tack det vore snällt så kan du inte va lite hygglig , tänker faktiskt inte
lura dig om det är det du tror, jag har fler på tradera som har så lång samfrakt o längre o för dem har det inte varit nåra problem.
Så det vore jättesnällt om du kunde avvakta o se om jag vinner den 15 oxå,
jo jag vet men har inet så mycket kontakter kvar nu , var tvungen o köpa lite mat osv
eftersom hon bet de 98 kr i tisdags så lät jag henne buda på ngr som ändå skulle gå ut igår eftersom hon ändå budat på varor som går ut imorrn... men blir´spärr igen på henne
borde finnas staplar på köpare också!!!!!!!!!!