Inlägg från: Fins Mamma |Visa alla inlägg
  • Fins Mamma

Traderatråden nr 16

borde verkligen lägga ut mer grejor, kan man göra det inatt ;) haha fasiken har itne tid! men ska man flytta så lär skiten bort!!!

well...

1 till bud, alla förutom 2 har betalt från söndagens avslut... så det känns skönt...

~♥*♥~ Josefin~♥*♥~
  • Fins Mamma
    Smultronhjärta skrev 2010-06-23 18:51:00 följande:
    Det kommer säkerligen imorgon! Jag räknar kallt med att flera saknade betalningar kommer att trilla in imorgonDrömmer
    ★(¯`°•.¸ ღ♥ Max&Lova ♥ღ¸.•°¯)★
    jo jag tror det jag med...

dock tror jag en komemr ge mig problem, hon har budat från sin systers konto och har inte koll på speciellt mkt, då känns inte bra....
    ~♥*♥~ Josefin~♥*♥~
  • Fins Mamma

vad tror ni om avsluten som är i helgen, har knapppt fått bud alls =8 supersynd!

~♥*♥~ Josefin~♥*♥~
  • Fins Mamma
    charmmiss skrev 2010-06-24 22:26:55 följande:
    eller budtrissning, om man tittar på högsta budgivaren så har hon handlat massor från säljaren, allt ifrån mobiltelefon till barnkläder.
    iof så är det väl inte så konsigt, hittar jag en säljare som 'r bra kollar jag auktioner hela tiden där
    ~♥*♥~ Josefin~♥*♥~
  • Fins Mamma
    kram059593 skrev 2010-06-25 21:12:51 följande:
    Måste bara gnälla lite så här på midsommar och allt Skäms men jag är så trött på tradera och alla dessa budtrissare!! Stänger de inte ner konton för "fuskare" längre ??
    Ett klart ex: www.tradera.com/PO-P-Polarn-o-Pyret-troja-stl...
    'r nog trött jag med för jag förstod inte vad flet var här?
    ~♥*♥~ Josefin~♥*♥~
  • Fins Mamma

vad gör man i dessa situationer??? fick detta mail

Hej ullafilipsson

Jag kontaktar dig beträffande objekt nr 114677330, retro barnstol barnmatstol matstol vit.

Länk till objektet:

Hejsan Ulla!

Är hemskt ledsen men jag kan ej fullfölja detta köp såg tyvärr inte att du skrivit avhämtning av stolen!

Trist för annars hade jag hemskt gärna velat köpa en sådan stol, hoppas det är fler som bjuder!

Lycka till med allt!

till sAKen hör att jag testade att sätta ut den påtradera just för att det var gratis vid osålt. jag ar inte lust att betala auktionsavgift för att hon inte kan läsa. blir så trött på folk!!!¨¨

VAD SKA JAG SVARA?
    ~♥*♥~ Josefin~♥*♥~
  • Fins Mamma
    MejaKiZnic skrev 2010-06-26 10:36:01 följande:
    Men om du lämnar negativt pga icke avslutad affär så tar Tradera bort kostnaden för auktionen eller så ber du den som bjöd på auktionen betala auktionsavgiften så slipper hon/han negativt!
    men jag lär väl lägga ut igen då??? det jag ej har lust med =(
    ~♥*♥~ Josefin~♥*♥~
  • Fins Mamma
    MejaKiZnic skrev 2010-06-26 10:43:06 följande:
    Ja det visserligen Obestämd
    chansade med denna då det var gratis osålt, annars hade jag tänkt att sätta ut den+ lite mer grejor på blocket då det är stora avhämtningssaker.....
    ~♥*♥~ Josefin~♥*♥~
  • Fins Mamma
    star67 skrev 2010-06-26 11:13:07 följande:
    Fins Mamma skrev 2010-06-26 10:31:12 följande:
    vad gör man i dessa situationer??? fick detta mail

Hej ullafilipsson

Jag kontaktar dig beträffande objekt nr 114677330, retro barnstol barnmatstol matstol vit.

Länk till objektet:

Hejsan Ulla!

Är hemskt ledsen men jag kan ej fullfölja detta köp såg tyvärr inte att du skrivit avhämtning av stolen!

Trist för annars hade jag hemskt gärna velat köpa en sådan stol, hoppas det är fler som bjuder!

Lycka till med allt!

till sAKen hör att jag testade att sätta ut den påtradera just för att det var gratis vid osålt. jag ar inte lust att betala auktionsavgift för att hon inte kan läsa. blir så trött på folk!!!¨¨

VAD SKA JAG SVARA?

Nej jag tror inte att det måste man lämna negative för att släppa betala auktions avgift.
    du kan medela tradera och hör vad de säger. ifall om de säger att du måste lämna negative , du kan medela köpare och brätta om att hon betalar auktions avgift eller får negative.
    jag måste isf lägga ut annonsen igen o då står jag ev m en osåltavg =( inte kul....
    ~♥*♥~ Josefin~♥*♥~
  • Fins Mamma
    MariaJuj skrev 2010-06-26 13:37:37 följande:
    hoppas någon anna budar över såvida du inte kan tänka dig att skicka den ändå...då slipper du ju lägga ut den igen så kanske värt besväret att skicka den...
    jag får försöka koll aupp det också

mailade och skrev att jag hoppas hon tänker ta sitt ansvar ändå och betala auktionsavg iaf...
    ~♥*♥~ Josefin~♥*♥~
Svar på tråden Traderatråden nr 16