Inlägg från: Fins Mamma |Visa alla inlägg
  • Fins Mamma
    Viktorsmamma skrev 2010-07-05 09:45:22 följande:
    jag köpte dessa:
    www.tradera.com/Nova-star-jeans-86-auktion_30...

fick hem dem och skicket är ju inte fint enligt mig, OK det är inga fläckar vad jag kan se,. men EXTREMT tvättblekta.

har ett par i samma "modell" i storleken mindre och tog kort för att visa:

om jag hade vetat att de var så blekta hade jag definitivt inte gett så pass mycket för de... FAN!
    ser ju inte ens ut att vara samma jeans som i autkionen!!!!
    ~♥*♥~ Josefin~♥*♥~
  • Fins Mamma

fattar inte, har 2 st "storköpare denna gången. som båda krånglarm, nu hade jag fått bet från ena o då har den bara satt in för frakten.trots att jag skrivit hur många gånger som helst att det är frakten som går på 52 kr...

~♥*♥~ Josefin~♥*♥~
  • Fins Mamma

blir nervös. har massa auktioner ute men bara 4 bud (lägsta på alla)  vad trist om jag måste GE bort sakerna...

~♥*♥~ Josefin~♥*♥~
  • Fins Mamma
    trolltriss skrev 2010-07-06 18:16:43 följande:
    har slängt ut en massa grejer på Tradera,,, för det har fått vänta så länge,,,, hoppas på bud trots sommar, det skall ligga ute i NÄSTAN två veckor,, så ingen missar det,,, trots att det är sommar,,, oroveckande lite köp nu dock,, en köpare "förstörde" för de som vill fynda, SYND.
    jag har struntat i köp nu denna gången.. vill ej betala för osålt hela tiden
    ~♥*♥~ Josefin~♥*♥~
  • Fins Mamma
    Hemlighet skrev 2010-07-06 20:54:32 följande:
    Någon som har lust att hjälpa mig lite??
    Vill lägga ett negativtomdöme på en säljare som ej svarar på mail efter att jag fått varan som var skitig fläckig och fel stl.
    Auktionen slutade 7 jun 18:09 när kan jag senast lägga omdömet?
    Har räknat lite och får det till fredagen den 13:e augusti, kan det stämma?
    60 dagar, lär väl vara 6e aug eller?
    ~♥*♥~ Josefin~♥*♥~
  • Fins Mamma
    Stormis skrev 2010-07-07 08:40:22 följande:
    Men då har du utrop på max 9 kr eller? Annars blir det ju osålt-avgift iaf.
    självklart ;)
    ~♥*♥~ Josefin~♥*♥~
  • Fins Mamma

har sex bud på sex olika auktioner av 29. blir tokig!!!!

~♥*♥~ Josefin~♥*♥~
  • Fins Mamma

WOW hela tio bud nu... vad segt det går, förra året sålde jag mer denna tiden så nu är jag besviken

~♥*♥~ Josefin~♥*♥~
  • Fins Mamma
    TinaZ skrev 2010-07-08 22:13:34 följande:
    Hmmmm brukar man få avisering via mail eller sms när det kommer paket med DHL?
    Jag väntar ett paket och nu visar det sig att det redan är framme fast jag ej fått avisering om det. Hur länge ligger det kvar och kan jag hämta det med endast paketets sändningsnr?
    japp, det kan du...så gå dit o hämta du
    ~♥*♥~ Josefin~♥*♥~
Svar på tråden Traderatråden nr 16