Inlägg från: aLttjolajban |Visa alla inlägg
  • aLttjolajban

Traderatråden nr 16

charmmiss skrev 2010-09-23 10:10:09 följande:
    har avslut idag, bl.a fina nya overaller.
    kika gärna in

www.tradera.com/auktioner/_Emeralda_
    Jättefina kläder,men för smått för mina barn Rynkar på näsan
  • aLttjolajban
    Ia 70 skrev 2010-09-23 10:24:34 följande:
    Suck nu har jag problem med en köpare som inte hör av sig trots flera mejl Ser på hennes omdömen att hon har flera negativa samt ger otrevliga svar tillbaka på de som lämnat negativt. Hon har även precis köpt o betalat en likadan regnjacka fast dyrare...Sista mejlet jag skrev (idag) vart så här...o avaktar svar, men tveksamt om jag får ett, hon verkar inte bry sig så mycket.

Hej

Får ingen kontakt med dig, så i all välmening undrar jag om du ångrat dig. Meddela mig bara hur du vill ha det så att jag vet
    Vill du inte ha den är det okey då krediterar jag den hos Tradera o lägger ut igen.  
    Hoppas på svar från dig snart

Ha en fin dag. Mvh '''
    Sådana köpare spärrar jag. Trist att vuxna kan vara så oseriösa.Här ska jag skick påminnelse till en köpare.
    Hoppas din köpare betalar. Gör hon inte det så kan du lägga neg omdömme i sista sekund
  • aLttjolajban
    Lalalong skrev 2010-09-23 10:22:32 följande:
    Nu har jag sålt 1/3 av auktionerna jag la upp i går på Köp nu.
    Love it! Tungan ute
    Det ger jag tummen upp för. Här går auktioner superbra. Att leksaker skulle gå så här bra hade jag inte trottSkrattande
  • aLttjolajban
    Lalalong skrev 2010-09-23 10:43:55 följande:
    Kul! Det har jag märkt när jag står på loppis också. Dom som säljer leksaker går hem med storkovan!!
    Nästan så det känns trist att det inte är läge att sälja våra ännu
    Loppis brukar gå jättebra. Det har jag kört några få gångerGlad.
  • aLttjolajban
    Mandarin skrev 2010-09-23 13:06:10 följande:
    Jag fick ett mail via T om en aktion jag har ute, människan skriver följande:
    "blir du itne av med den så e jag intresserad" var på jag svarar varför inte lägga ett bud (jag menar i aktionen)
    och hon svara "för att börja 1kr"
    Jag har satt 45kr som utgång pris för att det är det jag kan tängka mig att ta minst ny (lurv tröja) 

Suck den går ut ikväll, hoppas på ninnjor

www.tradera.com/auction/viewitempage.aspx?aid...
    Det finns konstiga köpare mellan varven. Värst är de som budar och sen ska betala ett eget bestämt datum.
    Nu har kag haft turen att ha bra köpare än så länge
  • aLttjolajban
    Mandarin skrev 2010-09-23 13:32:46 följande:
    Ok konstigt
    skulle spärra men fick dett medelande från T:
    "Det finns ingen budgivare med alias hamatGirl på Tradera. Vänligen kontrollera stavningen." 
    Det är rätt svarvat 

Jag har henne privata också kan man söka på det? 
    Kopierade du hennes alias och klistarade in namnet? Då kommer det medelandet upp.
  • aLttjolajban
    iser skrev 2010-09-23 13:31:44 följande:
    Fick nyss hem en monster Me and I tröja till dottern som jag tyckte jag fick billigt. Fin var den också. Kul det är när allt funkar smärtfritt

Väldigt OT:Tänkte ställa en fråga också. Min dotter har en grå IKEA-katt ur serien GOSIG som är hennes ALLT. Hon älskar den nog mer än mig. Jag märkte nu att de slutat sälja dem på IKEA och undrar därför om nån av er har ett sån exemplar som ni funderar på att lägga ut på Tradera eller adoptera bort?
    Jag sålde min i somras. De är eftertraktade
  • aLttjolajban
    mini2007 skrev 2010-09-23 23:33:10 följande:
    Oj vad snabbt! Jag fick skriva och påminna om vinnarmail 24 timmar efter att jag klickat hem på fast pris. Sedan tog det nån vecka innan avin kom på posten.
     Men det kan ju vara posten här som är lite knepiga. De går alltid ut med paketet, även om det är så pass stort att det inte går ner i brevinkastetFörvånad En gång var jag hemma på dagen och hör hur nån micklar vid dörren. När jag går ut i hallen ser jag hur ett mjukt paket/kuvert PRESSAS in genom inkastet. Det fastnade halvvägs! När jag hade fnissat färdigt ( brevis fick varken ner eller upp paketet, höll på ett bra tag) så öppnade jag dörren och vi hjälptes åt att ta loss försändelsen. Efteråt kom jag på att, även om jag mest shoppar kläder, så kunde det ju ha varit nåt ömtåligt. Hmmm...
    Det där känner jag igen. Sen så får ju brevbäraren utskällning av hundarna på köpetSkrattandemellan varven
  • aLttjolajban
    yaaniz skrev 2010-09-24 10:34:09 följande:
    Hej!
    Det var längesen jag var aktiv i denna tråden.
    Nu undrar jag om någon vet om hur mycket man kan få för po.p overall i strl 86, inte den nyaste , men mycket fint skick, och kanske har 3år på nacken, blå med blått foder inuti typ. Tänkte om det är värt att sälja den eller spara till kanske ett framtida barn?
    Pop brukar gå bra oavsett ålder på plagget
Svar på tråden Traderatråden nr 16