• star67

oj va oroligt jag blev har köpt ett set för 560 kr och hon skulle skicka den via schenker! nu hon har mailat mig att hon har skickat den i väg men vet inte om hon menar via schenker eller posten, men om det var schenker hade jag fått mail från dem eller?? hon är ny på tradera Förvånad

• star67
    Hannah74 skrev 2010-10-11 21:02:14 följande:
    Du får inte mail fr schenker ( väl?) Har jag inte fått. Bara säljaren.
    jaha bara säljare brukar få!!!???
  • star67
    badplats skrev 2010-10-11 21:16:12 följande:
    du kan nog se om du kan spåra paketet på tradera om det är skickat med schenker eller dhl
    hur kan jag göra det om jag inte har någon killonummer??
  • star67

hon har skickat via schenker, men säkert köpare brukar inte få mail från schenker??

• star67
    badplats skrev 2010-10-11 22:09:30 följande:
    logga in på tradera

min sida  - mina köp - fler alternativ - spåra paket. Där kommer det upp samtidigt som paketet lämnas in hos ombud. Ibland får man även mail. 

Men tycker du ska maila till säljaren och kolla, eller eventuellt ringa..

har mailat säljare och bad henne om killo nummer men inte fått något svår.
  • star67
    annat82 skrev 2010-10-11 22:06:47 följande:
    star67 skrev 2010-10-11 21:51:37 följande:
    hon har skickat via schenker, men säkert köpare brukar inte få mail från schenker??
    Man brukar få mail när den är på väg lite olika när. Ibland har jag fått mail från Schenker när den finns att hämta ut först ibland lite tidigare när den är registrerad.
    Om du går in på tradera under mina köp>fler alternativ så ska det finnas spåra paket om det är bokat via tradera till Schenker. Det har alltid funkat på det jag köpt åtminstone
    yes den är spårat på tradera men vad konstet att jag inte fått något mail.
  • star67
    charmmiss skrev 2010-10-12 21:50:10 följande:
    ja, jag får tänka så, måste bara rensa barnens garderober så att jag får plats med allt

mest nöjd med reima overallen, hoppas bara den är i så fint skick som hon har beskrivit.
    jätte fina fynd men mest jackan tycker jag var så biligt.
Svar på tråden Traderatråden nr 16