• star67

Traderatråden nr 16

Miew skrev 2010-10-14 16:41:46 följande:
    Nu är jag grinig. Jag vann en jättefin katvgoverall för 199:-, jag vet att de kostar ca 1100 nya, köp nu var på 599. Jag vann den på utropspriset, mn jag hade en känsla i magen att jag kommer inte att få se den overallen. Jag betalade, mailade att jag betalat, fick tillbaka ett mail att hon såg pengarna och skule skicka overallen, men jag har inte fått den... det är 11 dagar sen.
    Jag hade samma  känsla när jag budade på en pop set  trots att jag betalade 560 kr därför jag budade på en annan jacka som jag inte behöver den länge. men jag bad säljare skicka setet via schenker och jag fick den idag.

och nu vet inte om jag ska kontakta säljare att jag har ångrat mig??
  • star67
    Pixxi skrev 2010-10-14 17:18:38 följande:
    Men bud är bindande. Man kan inte bara ändra sig för man har lust, då får man låta bli att buda Drömmer
    ja men tänker fråga säljare vad tycker hon. mina köpare ånger sig utan att kontakta.
  • star67
    Tonarslisa skrev 2010-10-14 17:23:44 följande:
    du kan ju alltid be om återköp... du får nog stå för frakten då
    jag har inte fått den har inte batalat än.
  • star67

denna erbjudande gäller omstartade auktioner???
    tex om man har en annons i prolista kan man starta den igen. eller i avslutade auktioner?

• star67
    Tonarslisa skrev 2010-10-16 20:33:17 följande:

* Endast medlemmar som klickar på ”Anmäl dig här” samt loggar in med sina Tradera uppgifter kommer att kunna ta del av erbjudandet.
    Erbjudandet gäller för tre annonser som skapas under perioden 16/10 till 17/10 2010. Erbjudandet gäller ej för omstarter av annonser eller tillval såsom utvalt objekt, highlight eller vald sluttid.

oky men det betyder även om man har de i prolista??? i så fall om man ändra rubriken lite går bra??
  • star67
    vilken är mer användbar till vår / början av höst, Windstopper flecce eller en ON THE PEAK SOFTSHELL JACKA??
    NI SOM HAR HAFT BÅDE ??
  • star67
    Prodin skrev 2010-10-18 13:41:14 följande:
    Okej, så jag kan alltså lägga neg och sen bara starta om exakt samma auktion? Måste jag kontakta Tradera för det eller kan jag göra det själv? Jag vill ju inte behöva betala dubbelt för annonsen.

Har ingen lust att bråka med henne och sitta och vänta på pengar, det var fler som budade på den så då kan jag hellre sälja till någon som verkligen vill ha den känner jag! Så jäkla konstigt för det står strl både i rubriken och 2 gånger i annonsen. Undrar om det inte är nåt annat egentligen...
    du kan kreditera utan att kontakta tradera och utan att lämna negative.

www.tradera.com/Help/ContactFormPage.aspx?id=10
  • star67

jag har några fest klänningar som passar bra till jul nyår ska man lägga de nu eller väntar lite till??

Svar på tråden Traderatråden nr 16